Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 09:44Hoka är väldigt breda, väldigt tjocka, väldigt lätta.
Vilket ger dem stabilitet.
Hoka är väldigt breda, väldigt tjocka, väldigt lätta.
Vilket ger dem stabilitet.
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 09:49Christer, har du köpt Inov8 på sistone? Jag upplever att dom är betydligt rymligare i tåboxen nuförtiden, åtm Trailroc o en modell till jag köpte nyligen. Fast jag har inte särskilt breda fötter.
För övrigt kan jag inte redigera mitt trippla inlägg ova
Christer, har du köpt Inov8 på sistone? Jag upplever att dom är betydligt rymligare i tåboxen nuförtiden, åtm Trailroc o en modell till jag köpte nyligen. Fast jag har inte särskilt breda fötter.
För övrigt kan jag inte redigera mitt trippla inlägg ova
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 10:39Inov-8 med Neutral-lästen (kallades förut Anatomic) har grymt mycket utrymme för tårna. Jag har bla Trailroc och Terrafly och jag skulle kunna ha badmintonmatcher mellan tårna, trots att jag på Trailroc har 42 (där jag normalt har 42.5 eller 43 på löparsk
Inov-8 med Neutral-lästen (kallades förut Anatomic) har grymt mycket utrymme för tårna. Jag har bla Trailroc och Terrafly och jag skulle kunna ha badmintonmatcher mellan tårna, trots att jag på Trailroc har 42 (där jag normalt har 42.5 eller 43 på löparsk
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 11:12Håller med K-G. Har upplevt 40 år av löpskomode och hoppat på flera olika teorier om hur en sko ska se ut. Numera struntar jag mycket i sånt och väljer sköna skor. Har breda fötter mittpå och storlek 45 i vanliga skor = oftast 47 i löpskor, därför har det
Håller med K-G. Har upplevt 40 år av löpskomode och hoppat på flera olika teorier om hur en sko ska se ut. Numera struntar jag mycket i sånt och väljer sköna skor. Har breda fötter mittpå och storlek 45 i vanliga skor = oftast 47 i löpskor, därför har det
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 11:49Tack Anders.
Har också testat en hel del, men varje gång återkommit till att välja den modell som känts skönast.
Oavsett vad "vetenskapliga" "bevis" sagt.New Balance. De har 3 bredder att välja på. Tåliga dessutom.
Sprang på slutet av 80-talet 72 m
Tack Anders.
Har också testat en hel del, men varje gång återkommit till att välja den modell som känts skönast.
Oavsett vad "vetenskapliga" "bevis" sagt.
New Balance. De har 3 bredder att välja på. Tåliga dessutom.
Sprang på slutet av 80-talet 72 m
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 19:55Oj det var många svar på frågan 🙂 Det mesta låter som rena grekiskan 😉
Jag har idag varit och kikat på min planerade runda och den ser väl ut såhär ungefär:
Gå ner mot fotbollsplanen: 5-600meter i snabbare tempo för att värma upp
Sen finns det ju möj
Oj det var många svar på frågan 🙂 Det mesta låter som rena grekiskan 😉
Jag har idag varit och kikat på min planerade runda och den ser väl ut såhär ungefär:
Gå ner mot fotbollsplanen: 5-600meter i snabbare tempo för att värma upp
Sen finns det ju möj
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 20:31Om du sysslar med thai-boxning så varför skor?
Testa barfotarusher på gräs.
Håll på tills du blir tröttare än trött.PS. Lär vara Sveriges meste barfotalöpare på snälla underlag som gräs.
Plus före detta elitsprinter.
Så lite vet jag.
Om du sysslar med thai-boxning så varför skor?
Testa barfotarusher på gräs.
Håll på tills du blir tröttare än trött.
PS. Lär vara Sveriges meste barfotalöpare på snälla underlag som gräs.
Plus före detta elitsprinter.
Så lite vet jag.
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 21:39Bra fråga, är väl medveten om att intervall är det absolut bästa men trodde att lite längd på löpningen var bra för en ökad grundkondition? Ska prova ett par varv på planen imorgon!
Bra fråga, är väl medveten om att intervall är det absolut bästa men trodde att lite längd på löpningen var bra för en ökad grundkondition? Ska prova ett par varv på planen imorgon!
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 21:41Kan tillägga att försäljaren på Intersport rekommenderade Saucony Mirage 4
Kan tillägga att försäljaren på Intersport rekommenderade Saucony Mirage 4
Quote from Elias Engqvist on 27 June 2014, 23:45Om du är nybörjare på löpning så ska du absolut inte börja med intervaller!
Och ja, Åke mfl. Mina Inov8 är rätt gamla så det kan ju/har ju tydligen skett förändringar...
Om du är nybörjare på löpning så ska du absolut inte börja med intervaller!
Och ja, Åke mfl. Mina Inov8 är rätt gamla så det kan ju/har ju tydligen skett förändringar...