Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 00:02Kollade lite på invo8 och deras skor ser ju ut som det jag tänkt mig. Provade som sagt ett par på Intersport och det kändes som jag hade platåskor på mig med en sån hög sula.
Kollade lite på invo8 och deras skor ser ju ut som det jag tänkt mig. Provade som sagt ett par på Intersport och det kändes som jag hade platåskor på mig med en sån hög sula.
Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 06:54Michael.
Då du sprintar när du sysslar med din idrott så är du kanske snabb nog.Har genom livet lärt mig att undvika intervaller.
2 löprelaterade skador på ca. 15.000 mil.
Båda beroende på för hög fart.Du skriver även att du är åt framfotahållet.
Michael.
Då du sprintar när du sysslar med din idrott så är du kanske snabb nog.
Har genom livet lärt mig att undvika intervaller.
2 löprelaterade skador på ca. 15.000 mil.
Båda beroende på för hög fart.
Du skriver även att du är åt framfotahållet.
Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 09:15Min syn på skor är att de ska vara så tunna och lätta som möjligt medan de samtidigt ger det skydd som behövs för det underlag man springer på. Oftast behövs inget skydd alls så barfota funkar utmärkt. Det är dessutom billigt. 😉 Själv springer jag allt u
Min syn på skor är att de ska vara så tunna och lätta som möjligt medan de samtidigt ger det skydd som behövs för det underlag man springer på. Oftast behövs inget skydd alls så barfota funkar utmärkt. Det är dessutom billigt. 😉 Själv springer jag allt u
Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 23:13Vad gäller träning så pekar väl forskningen just nu på att för den typen av idrott är det inte särskilt effektivt att träna allmän långkondis, utan det avgörande är anaerob kaoacitet och maxprestation. För kampsport borde det vara viktigt med högintensiv
Vad gäller träning så pekar väl forskningen just nu på att för den typen av idrott är det inte särskilt effektivt att träna allmän långkondis, utan det avgörande är anaerob kaoacitet och maxprestation. För kampsport borde det vara viktigt med högintensiv
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 21:47Okej, efter lite födelsedagsfirande och annat så har jag satt mig ner och kollat lite skor på sportamore och hittat följande:
Merrell Vapor Glove
Merrell Trail Glove 2
Inov-8 Bare-XF 210
Inov8 - Trailroc 235det är väl ungefär det jag har lyckats hitta
Okej, efter lite födelsedagsfirande och annat så har jag satt mig ner och kollat lite skor på sportamore och hittat följande:
Merrell Vapor Glove
Merrell Trail Glove 2
Inov-8 Bare-XF 210
Inov8 - Trailroc 235
det är väl ungefär det jag har lyckats hitta
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 23:11Jag har bara testat Merrellskorna.
Vapor Glove är VÄLDIGT tunna, både i ovandelen och sulan. Ovandelen är perfekt på varma sommardagar, så nära sandaler man kan komma men den slits fort. Sulan är så nära barfota man kan komma vilket kan vara bra eller d
Jag har bara testat Merrellskorna.
Vapor Glove är VÄLDIGT tunna, både i ovandelen och sulan. Ovandelen är perfekt på varma sommardagar, så nära sandaler man kan komma men den slits fort. Sulan är så nära barfota man kan komma vilket kan vara bra eller d