Quote from Emma Sjöberg on 21 November 2007, 09:35Sol?? Inte här idag iaf 😉
Sol?? Inte här idag iaf 😉
Quote from Camilla Höög on 21 November 2007, 09:55Kan det hjälpa att successivt sänka hastigheten på löpbandet och till slut gå?
När du sedan gått någon minut så kan du säkert gå av bandet utan yrsel...
Bara en idé 🙂
Kan det hjälpa att successivt sänka hastigheten på löpbandet och till slut gå?
När du sedan gått någon minut så kan du säkert gå av bandet utan yrsel...
Bara en idé 🙂
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2007, 10:09Christer: Skulle gärna ha sprungit ute men min astma i kombination med det minst sagt kallfuktiga vädret sätter stopp för det. Luftfören kloggar igen direkt just nu så jag får vänta till våren.
Anders: Jag går alltid ett par minuter på slutet. Kanske om
Christer: Skulle gärna ha sprungit ute men min astma i kombination med det minst sagt kallfuktiga vädret sätter stopp för det. Luftfören kloggar igen direkt just nu så jag får vänta till våren.
Anders: Jag går alltid ett par minuter på slutet. Kanske om
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 10:11Precis Sara - det är ju bara att vara beredd på att det kommer och sätta sig ner en stund. 🙂 Jag har för mig att det inte tog så många gånger innan det slutade.
Precis Sara - det är ju bara att vara beredd på att det kommer och sätta sig ner en stund. 🙂 Jag har för mig att det inte tog så många gånger innan det slutade.
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 10:37Sara BR: Jag har också Astma vid kyla t.ex.
För mig fungerar http://www.airtrim.se/ produkter super.Man ser ut som ett vildsvin när man springer runt, men vildsvin är vanliga i mina hemtrakter vilket gör att ingen tycker det är speciellt märkvärdigt.
Ä
Sara BR: Jag har också Astma vid kyla t.ex.
För mig fungerar http://www.airtrim.se/ produkter super.
Man ser ut som ett vildsvin när man springer runt, men vildsvin är vanliga i mina hemtrakter vilket gör att ingen tycker det är speciellt märkvärdigt.
Ä
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 12:07Stefan tack för tipset!!
Även jag har astma och har en del besvär när det gäller träning under vintern, vill åka massor med längdskidor i vinter och med denna kanske det går (t+)
Förra vintern var det dåligt med träning just pga kylan, funderade redan då
Stefan tack för tipset!!
Även jag har astma och har en del besvär när det gäller träning under vintern, vill åka massor med längdskidor i vinter och med denna kanske det går (t+)
Förra vintern var det dåligt med träning just pga kylan, funderade redan då
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2007, 13:08Kanske vore något. Jag har en lungplus men tycker inte den fungerar särskilt bra. Vet dock inte om mitt ego skulle tillåta mig att se ut så där i spåret. Vi har i och för sig vildsvin här också... 😀
Kanske vore något. Jag har en lungplus men tycker inte den fungerar särskilt bra. Vet dock inte om mitt ego skulle tillåta mig att se ut så där i spåret. Vi har i och för sig vildsvin här också... 😀
Quote from Håkan Öhling on 21 November 2007, 13:28Jag blir också yr på löpbandet. Men upptäckte att det blev mycket bättre andra gången jag gick upp. Så nu brukar jag springa 5-10 min med lite blandade intervaller på ca 30 sek som uppvärmning. Därefter går jag av bandet o dricker lite vatteni ca 5 min. S
Jag blir också yr på löpbandet. Men upptäckte att det blev mycket bättre andra gången jag gick upp. Så nu brukar jag springa 5-10 min med lite blandade intervaller på ca 30 sek som uppvärmning. Därefter går jag av bandet o dricker lite vatteni ca 5 min. S
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 13:39Jag har givitvis kört med lungplus och för mig så är den mycket sämre.
Med den så dreglar man vilket INTE är bra för mitt ego.Sedan får man välja ibland.
Träna och må bra och se ut som en gris eller
träna och se bra ut men må som en gris. ( Stackars gr
Jag har givitvis kört med lungplus och för mig så är den mycket sämre.
Med den så dreglar man vilket INTE är bra för mitt ego.
Sedan får man välja ibland.
Träna och må bra och se ut som en gris eller
träna och se bra ut men må som en gris. ( Stackars gr
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 13:44Men Stefan, tänk på hur j-a snygg du blir av träning!!! 🙂
Men Stefan, tänk på hur j-a snygg du blir av träning!!! 🙂