Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 15:33Eeh, tänkte inte på det.
Eeh, tänkte inte på det.
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 17:31Hi,hi 😀
Hi,hi 😀
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2007, 17:40Tror jag håller mig till löpbandet. Då kan jag träna, må bra OCH se snygg ut. 😀
Förövrigt var jag mindre yr när jag klev av idag så det tar sig. (t+)
Tror jag håller mig till löpbandet. Då kan jag träna, må bra OCH se snygg ut. 😀
Förövrigt var jag mindre yr när jag klev av idag så det tar sig. (t+)
Quote from Lotta Lindström on 21 November 2007, 17:44Stefan, du som provat båda. Hur bra fungerar Airtrim jämfört med Lungplus (om man bortser från dreglandet)? När det är kallt ute >10 minus tycker jag Lungplus fungerar bra i ca 20-25 minuter men sedan blir inandningsluften kall ändå (och detta när jag bar
Stefan, du som provat båda. Hur bra fungerar Airtrim jämfört med Lungplus (om man bortser från dreglandet)? När det är kallt ute >10 minus tycker jag Lungplus fungerar bra i ca 20-25 minuter men sedan blir inandningsluften kall ändå (och detta när jag bar
Quote from Funbeat user on 21 November 2007, 23:10Sara
Lungplus verkar gecka igen och tappa sin funktion efter ett tag.
Det blir lite bättre om man "fräser" ur den lite då och då.Airtrim har inte dessa problem.
För mig är det en stor skillnad.Om inte Airtrim var så "ful" så skulle jag ha den jämt.
Sara
Lungplus verkar gecka igen och tappa sin funktion efter ett tag.
Det blir lite bättre om man "fräser" ur den lite då och då.
Airtrim har inte dessa problem.
För mig är det en stor skillnad.
Om inte Airtrim var så "ful" så skulle jag ha den jämt.
Quote from Funbeat user on 22 November 2007, 08:35Efter så många kommentarer om hur ful en airtrim är var jag tvungen att kolla in den... Och ja, den ser ut att vara inspirerad av tyska skyddsmasker från WW1...
Det är bara ett par mörka runda skyddsglasögon och en plåthjälm som saknas!
Efter så många kommentarer om hur ful en airtrim är var jag tvungen att kolla in den... Och ja, den ser ut att vara inspirerad av tyska skyddsmasker från WW1...
Det är bara ett par mörka runda skyddsglasögon och en plåthjälm som saknas!
Quote from Lotta Lindström on 22 November 2007, 17:31>Det är bara ett par mörka runda skyddsglasögon och en plåthjälm som saknas
Det och så en svart airtrimmer på det, sen liknar man Darth Wader 😀
Fast jag tror jag ska skicka efter en ändå...
>Det är bara ett par mörka runda skyddsglasögon och en plåthjälm som saknas
Det och så en svart airtrimmer på det, sen liknar man Darth Wader 😀
Fast jag tror jag ska skicka efter en ändå...
Quote from ellen olsson on 24 November 2007, 09:29De som vill se en Airtrim på en skidåkare in action kan spana in Anna Hansson på ett träningspass i Beitostølen häromdagen:
http://www.langd.se/hansson-laddad-infor-morgondagens-premiar.563749-86106.html
De som vill se en Airtrim på en skidåkare in action kan spana in Anna Hansson på ett träningspass i Beitostølen häromdagen:
http://www.langd.se/hansson-laddad-infor-morgondagens-premiar.563749-86106.html
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 10:40Join the dark side of längdskidåkning...
Join the dark side of längdskidåkning...
Quote from ellen olsson on 24 November 2007, 11:39Den mörka sidan sopade hem några världscuppoäng nyss. 🙂
Den mörka sidan sopade hem några världscuppoäng nyss. 🙂