Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 22:53Hoppas det går bra för dig Greger! inspirerande att läsa!
Hoppas det går bra för dig Greger! inspirerande att läsa!
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 23:16hur gick det med träningen? vilket tid kom du ned till?
hur gick det med träningen? vilket tid kom du ned till?
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 22:21Hmm, på begäran...
Jag kom i vart fall nära nog tidsmässigt, så nu har jag det stora nöjet att presentera mig som Maskinsjef i norska Redningsselskapet (H)
Vilken tid jag lyckades prestera, var vid intervju knappt 2min från mål 🙂
Har fortfarande
Hmm, på begäran...
Jag kom i vart fall nära nog tidsmässigt, så nu har jag det stora nöjet att presentera mig som Maskinsjef i norska Redningsselskapet (H)
Vilken tid jag lyckades prestera, var vid intervju knappt 2min från mål 🙂
Har fortfarande
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 22:30imponerande !
imponerande !
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 23:27Grymt!
Grymt!
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 07:37Jäkligt imponerande, både på löp- och viktminskningsfronten. LCHF-kritikerna är oftast dom som läst för mycket och provat för lite.
Så, magrutorna har flyttat hem igen?
Jäkligt imponerande, både på löp- och viktminskningsfronten. LCHF-kritikerna är oftast dom som läst för mycket och provat för lite.
Så, magrutorna har flyttat hem igen?
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 10:40Inte riktigt rutor än, men de är där högst troligt till strandsäsongen 2013 (H)
Inte riktigt rutor än, men de är där högst troligt till strandsäsongen 2013 (H)
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 13:52Gratulerar till att ha klarat målet (tillräckligt bra)! (t+) Mycket impad. Jag trodde tyvärr inte på dig när du presenterade utmaningen. Kul att jag hade fel. Fortsätt nu också.
Gratulerar till att ha klarat målet (tillräckligt bra)! (t+) Mycket impad. Jag trodde tyvärr inte på dig när du presenterade utmaningen. Kul att jag hade fel. Fortsätt nu också.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 14:05bra jobbat. jag var i samma båt för 13 månader sen. 103kg men bara 177cm. tog mig kanske 37min att springa/gå runt en 4.5km sjön och det var jobbigt.
gick när till 93kg med mycket promenad och simning och då började jag med löpträning. Från 27min i m
bra jobbat. jag var i samma båt för 13 månader sen. 103kg men bara 177cm. tog mig kanske 37min att springa/gå runt en 4.5km sjön och det var jobbigt.
gick när till 93kg med mycket promenad och simning och då började jag med löpträning. Från 27min i m
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 19:12Hej igen.
Tackar för positiv feedback 🙂
Det gläder mig att göra dig/er som tvivla besvikna, men nog har jag fått kämpa.
Med 5 min standbytid utifall det blir uppdrag, blir träningen jobbveckor litet dirigerad till gym. Desutom är träningen lite min
Hej igen.
Tackar för positiv feedback 🙂
Det gläder mig att göra dig/er som tvivla besvikna, men nog har jag fått kämpa.
Med 5 min standbytid utifall det blir uppdrag, blir träningen jobbveckor litet dirigerad till gym. Desutom är träningen lite min