Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 10:02Gainomax trodde jag var med efter Marathonlopp?
Finns det något annat än banan?
Gainomax trodde jag var med efter Marathonlopp?
Finns det något annat än banan?
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 13:13banan vet ja inte om de kanske är de mest optimala..
banan vet ja inte om de kanske är de mest optimala..
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 13:18Fast det är gott och även om det kanske inte är det som är det viktigaste i sammanhanget så kan man nog unna sig en banan om det gör en lycklig och fylla på med proteiner när man äter mat (för det gör väl alla efter ett pass?) 🙂
Det jag försöker säga ä
Fast det är gott och även om det kanske inte är det som är det viktigaste i sammanhanget så kan man nog unna sig en banan om det gör en lycklig och fylla på med proteiner när man äter mat (för det gör väl alla efter ett pass?) 🙂
Det jag försöker säga ä
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 13:23men nu skulle de ju hjälpa till med årethämtningen.
men nu skulle de ju hjälpa till med årethämtningen.
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 13:28Banan hjälper till att avbryta den katabola fasen, så visst hjälper banan till med återhämtningen. Vad som är snabbast och dittan-dattan känns mindre viktigt för mig som vanlig motionär. Fast det är min åsikt, jag strävar mer efter att vara lycklig än opt
Banan hjälper till att avbryta den katabola fasen, så visst hjälper banan till med återhämtningen. Vad som är snabbast och dittan-dattan känns mindre viktigt för mig som vanlig motionär. Fast det är min åsikt, jag strävar mer efter att vara lycklig än opt
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 13:35Efter lätta distanspass upp till 60min brukar jag dricka vatten.
Efter Intervaller,Trösklar, Snabbpass dricker jag vatten, äter någon frukt samt oftast ett större mål mat.
Efter långpass > 120min, brukar jag dricka proviva active samt äta ett större mål
Efter lätta distanspass upp till 60min brukar jag dricka vatten.
Efter Intervaller,Trösklar, Snabbpass dricker jag vatten, äter någon frukt samt oftast ett större mål mat.
Efter långpass > 120min, brukar jag dricka proviva active samt äta ett större mål
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 13:40snickers är annars rätt gott
snickers är annars rätt gott
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 13:43Snickers har en bra sammansättning med socker och fett.
Mazariner har också en bra sammansättning av energi.Ganska många cykelproffs kör med vingummi.
Snickers har en bra sammansättning med socker och fett.
Mazariner har också en bra sammansättning av energi.
Ganska många cykelproffs kör med vingummi.
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 14:24Hej.
Efter normalt 25-30 minuterspass, så är min uppfattning att du inte behöver något speciellt för att få en bra och snabb återhämtning. Lite vatten, en banan eller varför inte en skinksmörgås, mer avancerat än så behöver det inte vara. Jag tror inte a
Hej.
Efter normalt 25-30 minuterspass, så är min uppfattning att du inte behöver något speciellt för att få en bra och snabb återhämtning. Lite vatten, en banan eller varför inte en skinksmörgås, mer avancerat än så behöver det inte vara. Jag tror inte a
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 21:26Mycké text men lite innehåll
Är intresserad av vad man kan äta efter träning för att få bättre effekt av träningen. Vad cykelproffs äter känns inte relevant.
Mycké text men lite innehåll
Är intresserad av vad man kan äta efter träning för att få bättre effekt av träningen. Vad cykelproffs äter känns inte relevant.