Quote from Bjarne Lewin on 18 December 2007, 10:22Minimjölk innehåller 0.1 % fett inte 1%.
Minimjölk innehåller 0.1 % fett inte 1%.
Quote from ellen olsson on 18 December 2007, 10:27> Minimjölk innehåller 0.1 % fett inte 1%.
Om man tar bort vattnet, precis som Anders skrev, så tror jag mer på de proportioner han angav... 😉
> Minimjölk innehåller 0.1 % fett inte 1%.
Om man tar bort vattnet, precis som Anders skrev, så tror jag mer på de proportioner han angav... 😉
Quote from antti5303@gmail.com on 18 December 2007, 10:29Oops, du hann först Fredrik.
Oops, du hann först Fredrik.
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 10:31Anders och Per; amen utanför kyrkan för bra inlägg.
Okej, efter:
70 min långpass
50 min tröskelpass
40 min intervallpassMÅLTID! Allra helst. En komplett måltid, gärna dagens största måltid efter dessa träningspass.
Men annars;
tre nävar torkade salta
Anders och Per; amen utanför kyrkan för bra inlägg.
Okej, efter:
70 min långpass
50 min tröskelpass
40 min intervallpass
MÅLTID! Allra helst. En komplett måltid, gärna dagens största måltid efter dessa träningspass.
Men annars;
tre nävar torkade salta
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 10:57Anders - Nej jag menade inte att man skulle träna som en bodybuilder. Kan dock inte se varför man inte skulle vilja fylla på med de byggstenar man brännt även om man tex aktiverat mer långsamma muskelfibrer. Allt för att just optimera återhämtningen.
För
Anders - Nej jag menade inte att man skulle träna som en bodybuilder. Kan dock inte se varför man inte skulle vilja fylla på med de byggstenar man brännt även om man tex aktiverat mer långsamma muskelfibrer. Allt för att just optimera återhämtningen.
För
Quote from Bjarne Lewin on 18 December 2007, 11:38Ooups nu var visst fingrarna snabbare än skallen 🙁
Ooups nu var visst fingrarna snabbare än skallen 🙁
Quote from antti5303@gmail.com on 18 December 2007, 11:49Jag menade bara att man inte alltid behöver fylla på förråden om dom inte är tomma.
En skogsarbetare kör fyspass (med lika hög kvalitet som många motionärers styrkepass) hela dagen och behöver ändå inte fylla på var 30 minut utom möjligtvis vatten. Förrå
Jag menade bara att man inte alltid behöver fylla på förråden om dom inte är tomma.
En skogsarbetare kör fyspass (med lika hög kvalitet som många motionärers styrkepass) hela dagen och behöver ändå inte fylla på var 30 minut utom möjligtvis vatten. Förrå
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 11:53Synd att man aldrig petat i sig proteinpulver och återhämtningssörja.
Det måste vara därför som ens underutvecklade ben är uppätna av kannibalen Fredag.Anders: Trevligt med någon som tänker utanför boxen!
Du har kanske hittat Den heliga Gralen.
Synd att man aldrig petat i sig proteinpulver och återhämtningssörja.
Det måste vara därför som ens underutvecklade ben är uppätna av kannibalen Fredag.
Anders: Trevligt med någon som tänker utanför boxen!
Du har kanske hittat Den heliga Gralen.
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 12:05Uthållighetsträning/långdistansträning bygger dessutom till viss del på att pressa kroppen att arbeta vidare trots tomma glykogenförråd....
Uthållighetsträning/långdistansträning bygger dessutom till viss del på att pressa kroppen att arbeta vidare trots tomma glykogenförråd....
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 12:09Shhhh!
Jag kör ofta 4-5 timmarspass på en liter vatten och två mazariner.
Shhhh!
Jag kör ofta 4-5 timmarspass på en liter vatten och två mazariner.