Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNybörjare och återhämtning
You need to log in to create posts and topics.

Hur skulle ni göra i följande exempel då?

70 min långpass
50 min tröskelpass
40 min intervallpass

Så tex ett glas mjölk(för protein) efter träning är aldrig fel?

OK; Per och Frida...jag lägger mig platt ;)...

...men (saxat ur en annan diskussion jag förde):

"Det man vill komma åt med att intaga en viss mängd SNABBA kolhydrater och proteiner efter ett hårt träningspass, är ett ökat INSULINSVAR i kroppen. Insulin

Jag tror att många är för kraftigt påverkade av bodybuilding. För dom gäller det att till varje pris se till att maximera muskeluppbyggnaden. Men är det verkligen det de flesta av oss är ute efter? Vill vi gå runt med så mycket massa vi kan? Löpare, cykli

Here here!

Here here

?? Vad betyder det? Positivt eller total diss ?? 😮

Anders - Varför skulle man inte vilja optimera både sin träning och kost? Hur man gör det beror väll på vad man har för mål. Att influeras av bodybuildare är inte smart om man nu inte har som mål att bli stor. Dock är det nog tämligen omöjligt för de fles

Anders, inga inlägg är för långa, så länge de är intressant att läsa ;)!

Jag håller med Dig i nästan allt Du skriver. Visst är det så att man kanske inte vill släpa omkring en massa muskelvikt då det kan hämma ens idrott, som t ex vid löpning. Jag tror d

OK, jag backar, men bara lite 🙂

Näringstiming är ofta bra, särskilt efter långpass. Då kan det sitta fint med en återhämtningsdryck. Men kosttillskott..

Jag läste att Oboy var en av dom bästa återhämtningsdryckerna i ett test! Kollade med min återhämt

Andreas

Håller med om att man inte helt plötsligt upptäcker att man blivit en jätte, men varför träna och äta som en bodybuilder om målet är något annat? Återhämning och maximal muskeltillväxt är inte nödvändigtvis samma sak.

Jag tror inte man behöver f

Snyggt Anders ;)!

Har överlevt många träningspass med just O´Boy, men blev övertygad om att Whey-80 ihop med maltodextrin var ännu bättre om jag ville få lite muskler också, av mina styrketräningspass.