Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningnybörjare
You need to log in to create posts and topics.

Anders: Eniro funkar bara så dåligt utanför Norden.

Förresten Anders, hur exakt menar du när du säger att http://www.gmap-pedometer.com/ inte har hybridkartor? Man kan få satellitbilden med vägarna markerade.

@ Anna ??: (1) Kanske det, men jag är aldrig utanför Sverige, jag är en bonnj***l. (2) Pröva att kolla en hybrid ute på den seriösa landsbygden. Jag har kollat där jag kommer ifrån, en enda väg var markerad, inget annat.

Jag tycker att Marcus Jonsson redan har fixat problemet....lite justeringar kan man ju köra å så räkna om etc....men de har funkat skitabra för mig iaf.

+1 på Kristina och Jesper (t+)

Ni ska bara veta vilka sinnessjuka stenrösen jag släpat min asfaltsracer över för att mäta upp olika stigar och obanade sträckningar. Måste man inte bara älska löpningens auxiliary vedermödor? 🙂

Välkommen till Funbeat Emma!
eftersom du är helt ny på att vara ute och jogga så tycker jag du har fått bra råd av Camilla och Johan. Jag kan tillägga att ett bra mått på att man håller ett lagom tempo när man springer lite längre tid och behöver bygga up

"Snatrra"...........................???

Snatrra verkar vara väldigt likt en felskrivning av Snattra som beskriver lätet på en and, alternativt slang motsvarande snacka, prata, jiddra, tjattra osv.

=)

Frankie Boy?

Vågar jag skriva Ål-and... Nej.. 🙂