Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kan utveckla mitt resonemang och förtydliga att vi glada motionärer kanske inte behöver ha alla värstingprylar. Är det fel att bli varm och svettig under/efter ett träningspass eller våt om det regnar? Känns som att man ska ha superduperultraextrafuktbort

Värsta värstingprylarna för sakens skull nej, men jag gillar inte att bli nedkyld på allvar, jag är ute efter att må bra av att springa även om jag gör det vintertid :/
Jag kanske rentav är känsligare än diverse elitlöpare i toppkondition? Eller skidåkare

Jag handlar mina superduperdunderlöparkläder på Bagheera Outlet, så hittills har jag inte lagt några stora pengar precis. (t+)

Men även om jag hade gjort det så hade det nog snarare berott på att mina pass kan bli både långsamma och långa i regnet och då

Hear, hear!

Som nybörjare så tror jag det handlar rätt mycket om mindset. Det känns helt enkelt lite roligare att få gå och handla "riktiga" löparprylar. Så är det i alla fall för mig.

Men så får jag också tillstå att till exempel Craft också är bra kläder för penga

Lingis, jag var på Stadium outlet igår och köpte mig ett underställ med LILA överdel 🙂

Lila ... 🙂
Hittade en lila långärmad springtröja häromveckan med orangeröda sömmar 🙂

Jo underställen är bra till mkt, därav att jag "samalar" på dem. Olika tjocklekar och material. Åker jag skidor med Lillan (4 år) så vill det till att ta på sig, åke