Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag stod inne på sportaffären i valet och kvalet igår, provade dobsons överdrag och crafts storm tajts. Dobson var de flesta stl slut men 42orna kändes korta, den där sömmen under knät känns lite som den skulle fastna och spöka när man springer. CST pröva

Långa sommartajts har jag lärt mig är gjorda för att sitta direkt mot huden, det är då de ska fungera bäst. Fast nu på mornen rotade jag fram mina kortkalsonger med windstopper, de kanske man kan lirka in under just för rumpan?
Men som sagt hur är vintert

Mina såna windstopperkalsonger får ofta sitta utanpå. Man vinner inte några skönhetstävlingar precis men det är grymt bekvämt (och det går även att cykla med detta arrangemang utan att få skav).

Ja det låter lite ... oestetiskt kanske - men om det funkar (H)

Fantomen har sina kalsingar med fartränder utanpå. Det är därför
Fantomen är snabbare än blixten.

Jag försöker så tt jag kan men mina kilometertider ligger ändå bara runt 6-7 och harvar. Det beror alltså på färgen på mina kalsonger. Hur kunde jag missa en sån sak!

Randiga windstopperkalsonger? var har de såna?

Bristen på färglada underkläder är faktiskt nåt jag reflekterat över. Det ställer till problem när man är på träningsläger och alla delar tvättstuga t.ex. Vilken av alla dessa svarta craft-tröjor i stl 38 är min?????

Be Mamma sy en lapp i nacken på tröjan med ditt namn på.

Känns dom det är en fruktansvärd märkeshysteri härinne. Hela förra vintern sprang jag i noname-undertröja från Ullared, 365-tights från Adidas samt ytterligare en noname-tröja från Ullared. Fungerade alldeles strålande. Dock har jag investerat i en vindja