Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 20:49Jag har tights från Puma och Newline som är inte-riktigt-vintertights men ändå tjockare än sommarvarianten. De funkar i princip hela vintern i Stockholm (om det inte är riktigt kallt), och är inte otympliga. Rekommenderas.
Jag har tights från Puma och Newline som är inte-riktigt-vintertights men ändå tjockare än sommarvarianten. De funkar i princip hela vintern i Stockholm (om det inte är riktigt kallt), och är inte otympliga. Rekommenderas.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:10Hmm.. undrar om de funkar i Dalarna med?
Hmm.. undrar om de funkar i Dalarna med?
Quote from Bjarne Lewin on 16 October 2009, 08:29Jag har ett par vintertights från craft som inte heller är tjocka eller klumpiga på nåt sätt. Tyvärr vet jag inte vad de heter mer än craft och inte heller om de funkar i Dalarna. Själv bor jag ju i skåne 🙂
Jag har ett par vintertights från craft som inte heller är tjocka eller klumpiga på nåt sätt. Tyvärr vet jag inte vad de heter mer än craft och inte heller om de funkar i Dalarna. Själv bor jag ju i skåne 🙂
Quote from Jan Lundquist on 16 October 2009, 11:25Funkar de i Skåne funkar de garanterat i Dalarna också. Det finns ingenstans i hela världen det är så kallt som i Skåne på vintern med tempen ofta strax över nollan, regn och vind på det (#)
Funkar de i Skåne funkar de garanterat i Dalarna också. Det finns ingenstans i hela världen det är så kallt som i Skåne på vintern med tempen ofta strax över nollan, regn och vind på det (#)
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 13:25Stina: Det där var dagens sanning! Men det är fint på sommaren...
En sak som är lite off-topic som jag har funderat på. När man drar på sig en massa kläder så är det svårt att hålla samma fart. Lite nedstämmande är det ju när man nu går ut och inbillar s
Stina: Det där var dagens sanning! Men det är fint på sommaren...
En sak som är lite off-topic som jag har funderat på. När man drar på sig en massa kläder så är det svårt att hålla samma fart. Lite nedstämmande är det ju när man nu går ut och inbillar s
Quote from Jan Lundquist on 16 October 2009, 13:28Skåne ÄR trevligt på sommaren 🙂
För mig skulle det göra mikroskopisk skillnad om ens mätbar med resp utan långa eller korta ben.
Skåne ÄR trevligt på sommaren 🙂
För mig skulle det göra mikroskopisk skillnad om ens mätbar med resp utan långa eller korta ben.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 14:51Ähh, ni är bara lite klena.
Ähh, ni är bara lite klena.
Quote from Elias Engqvist on 16 October 2009, 14:53Fast i Dalarna har vi mycket bättre kyla än i Skåne!
Fast i Dalarna har vi mycket bättre kyla än i Skåne!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 14:54Är det därför björnarna går i ide där och inte i Skåne?
Är det därför björnarna går i ide där och inte i Skåne?
Quote from Elias Engqvist on 16 October 2009, 15:17Kanske
Kanske