Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:33En liten kommentar till Lingling som skrev ang att vilja ha koll på klockan:
Var och kollade lite på löparkläder igår och såg en windstopper, tror jag och på ärmen på vänster sida fanns en liten ruta med plastigt genomskinligt material- så man slipper dra
En liten kommentar till Lingling som skrev ang att vilja ha koll på klockan:
Var och kollade lite på löparkläder igår och såg en windstopper, tror jag och på ärmen på vänster sida fanns en liten ruta med plastigt genomskinligt material- så man slipper dra
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:56Jag tror att väder och vind är ungefär lika för alla oavsett hur lång tid det tar för en att springa en mil.
Jag tror att väder och vind är ungefär lika för alla oavsett hur lång tid det tar för en att springa en mil.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 08:01För att ha koll på klockan: sätt den ytterst, alltså utanpå jackan.
För att ha koll på klockan: sätt den ytterst, alltså utanpå jackan.
Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2009, 08:26Malin, lite sent svar kanske men...
Jag springer i mina sommartights och Craft Pro Zero som underställ på vintern när (om) det är kallt. Understället är så tunt och sitter så tight att det inte märks faktiskt. Kan vara värt att testa.
Gällande "värmaren
Malin, lite sent svar kanske men...
Jag springer i mina sommartights och Craft Pro Zero som underställ på vintern när (om) det är kallt. Understället är så tunt och sitter så tight att det inte märks faktiskt. Kan vara värt att testa.
Gällande "värmaren
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 10:33Jo jag undrar också varför allt ska vara svart. Räcker liksom med familjen, sonens långa tajts, makens, mina 2 par, +capris och två par korta och så Lillan gympatajts .... och alla svarta strumpor! Nytvättade strumpor har en läskig förmåga att se lika sto
Jo jag undrar också varför allt ska vara svart. Räcker liksom med familjen, sonens långa tajts, makens, mina 2 par, +capris och två par korta och så Lillan gympatajts .... och alla svarta strumpor! Nytvättade strumpor har en läskig förmåga att se lika sto
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 11:11Lager 157? har ofta bra grejor
Lager 157? har ofta bra grejor
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 11:15Olof skrev:
"vad jag egentligen vill säga är att man kanske inte behöver ha de allra vassaste rymdmaterialen i sina träningskläder och samtidigt göra milen på 50 eller?"Absolut inte! Man kan "göra milen" på 80 med i sina rymdmaterialskläder. 😉
Olof skrev:
"vad jag egentligen vill säga är att man kanske inte behöver ha de allra vassaste rymdmaterialen i sina träningskläder och samtidigt göra milen på 50 eller?"
Absolut inte! Man kan "göra milen" på 80 med i sina rymdmaterialskläder. 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 11:43Aha, får se när jag har vägarna förbi Västervik ...
Aha, får se när jag har vägarna förbi Västervik ...
Quote from Jan Lundquist on 19 October 2009, 12:18Man behöver inte åka till Västervik, man kan handla online: http://lager-157.jetshop.se/handla-online-i-51.aspx
Men de gånger (2) jag varit på Lager 157 har jag inte sett några träningsplagg alls.
Man behöver inte åka till Västervik, man kan handla online: http://lager-157.jetshop.se/handla-online-i-51.aspx
Men de gånger (2) jag varit på Lager 157 har jag inte sett några träningsplagg alls.
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 12:22Mest det att jag gärna vill ha nypt i saker, även om jag handlar online, enda märke jag kände igen i deras sortiment (hastig blick) var segerstrumpor, och de var slut ... Hittade inte heller ngn smart guide till deras träningssortiment.
Mest det att jag gärna vill ha nypt i saker, även om jag handlar online, enda märke jag kände igen i deras sortiment (hastig blick) var segerstrumpor, och de var slut ... Hittade inte heller ngn smart guide till deras träningssortiment.