Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 12:44Jag har redan bytt styrstam. Det gjorde jag när jag hade köpt den.
Jag "skyller inte på cykeln".
Det är killen som är tränare i cykelklubben samt folk i cykelbutiken där jag fick cykeln justerad som säger att jag sitter helt felaktigt och att den är på to
Jag har redan bytt styrstam. Det gjorde jag när jag hade köpt den.
Jag "skyller inte på cykeln".
Det är killen som är tränare i cykelklubben samt folk i cykelbutiken där jag fick cykeln justerad som säger att jag sitter helt felaktigt och att den är på to
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 12:54Jaha, i så fall är det ju omöjligt att ge ett råd på ett internetforum utöver rådet att sälja den och köpa en annan istället.
Jaha, i så fall är det ju omöjligt att ge ett råd på ett internetforum utöver rådet att sälja den och köpa en annan istället.
Quote from Elias Engqvist on 11 June 2009, 13:00Ja, om du är så negativ till de råd du får så känns det inte som du vill ha dom!
Ja, om du är så negativ till de råd du får så känns det inte som du vill ha dom!
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 13:13Sista rådet/tipset är att åka till en butik och testa ut någon som är storleken mindre, rulla en stund på den och känn efter.
Får du facit i handen om strl verkligen har betydelse.
Sista rådet/tipset är att åka till en butik och testa ut någon som är storleken mindre, rulla en stund på den och känn efter.
Får du facit i handen om strl verkligen har betydelse.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 13:19Du kan ju ta en bild och lägga in här och låta funbeat-experterna bedömma. Min erfarenhet är att det finns mkt tycke och smak i hur man borde sitta, och om du då fick ont i ryggen så kommer alla ta det som bevis för att de har rätt.
Men 8mil racer är job
Du kan ju ta en bild och lägga in här och låta funbeat-experterna bedömma. Min erfarenhet är att det finns mkt tycke och smak i hur man borde sitta, och om du då fick ont i ryggen så kommer alla ta det som bevis för att de har rätt.
Men 8mil racer är job
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 15:59Jag tycker att styret sitter märkligt på bilderna jag har sett i träningsdagboken, men det skulle kunna vara fotovinkeln bara.
Jag tycker att styret sitter märkligt på bilderna jag har sett i träningsdagboken, men det skulle kunna vara fotovinkeln bara.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 16:35Anneli
Hur har du det med magmusklerna? Hänger du på ryggen och svankar när du cyklar? Sådant kan visa sig snabbt i en ovan ställning.
Anneli
Hur har du det med magmusklerna? Hänger du på ryggen och svankar när du cyklar? Sådant kan visa sig snabbt i en ovan ställning.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 16:36Jag ser en bild, och där ser styrstammen ut att vara lång och låg. Det är bra för aero, men dåligt för en nybörjarrygg. Men som sagt, en profilbild med dig på cykeln skulle vara bra.
Jag ser en bild, och där ser styrstammen ut att vara lång och låg. Det är bra för aero, men dåligt för en nybörjarrygg. Men som sagt, en profilbild med dig på cykeln skulle vara bra.
Quote from ellen olsson on 11 June 2009, 16:46Jag ser en massa bilder på en hund, käk, kakor och godis...
Jag ser en massa bilder på en hund, käk, kakor och godis...
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 16:48och smycken
och smycken