Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 16:53BILD:www.76an.se/images/a.cykel.jpg
Tog mig friheten... Hoppas det är ok.
BILD:www.76an.se/images/a.cykel.jpg
Tog mig friheten... Hoppas det är ok.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 16:54Sadeln ser lite stukad ut.
Sadeln ser lite stukad ut.
Quote from ellen olsson on 11 June 2009, 16:561. Räta upp sadeln.
2. Justera sadeln i höjd- och längsled
3. Justera styret. En ny styrstam kan nog komma till pass här.
1. Räta upp sadeln.
2. Justera sadeln i höjd- och längsled
3. Justera styret. En ny styrstam kan nog komma till pass här.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 16:59Japp, jag tror att ramstorleken är oskyldig till ryggvärken. Däremot borde styret komma tillbaka typ en decimeter eller så.
Japp, jag tror att ramstorleken är oskyldig till ryggvärken. Däremot borde styret komma tillbaka typ en decimeter eller så.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 17:01Med en lite vettigt sadelinställning så kan du troligtvis sänka sadeln någon cm och ändå nå fram med en kortare styrstam..
Med en lite vettigt sadelinställning så kan du troligtvis sänka sadeln någon cm och ändå nå fram med en kortare styrstam..
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 17:04Av bilden att dömma så finns det massor med utrymme för justeringar av både sadel och styre.
Av bilden att dömma så finns det massor med utrymme för justeringar av både sadel och styre.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:03utöver justeringar andra nämnt så tycker jag dina handtag med broms mm (vet inte vad det heter, nybörjare här :-)) sitter väldigt långt fram/ner på bocken.
Mina sitter högre/närmre iaf: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=35375
utöver justeringar andra nämnt så tycker jag dina handtag med broms mm (vet inte vad det heter, nybörjare här :-)) sitter väldigt långt fram/ner på bocken.
Mina sitter högre/närmre iaf: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=35375
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 20:19Konstig vinkel på styret.
Konstig vinkel på styret.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:50Annelies, ditt går inte att se på den bilden.
Annelies, ditt går inte att se på den bilden.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:51amatör även med kameran 😉
amatör även med kameran 😉