Quote from Guest on 21 January 2009, 22:09Jag var klar att avsluta min prenumeration på RW. Efter några år kändes upplägget, artiklarna och annat innehåll bara upprepande. Blev tråkigt.
Men nu tar Runheim över. Jag tycker att han skrivit ganska kul krönikor tidigare, hoppas han följer den tråden
Jag var klar att avsluta min prenumeration på RW. Efter några år kändes upplägget, artiklarna och annat innehåll bara upprepande. Blev tråkigt.
Men nu tar Runheim över. Jag tycker att han skrivit ganska kul krönikor tidigare, hoppas han följer den tråden
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:19Jag tror nog att det kan bli något. Redan nr 1/09 kändes en smula bättre. Hantera-smärta-artiklarna (som för all del inte hade mått dåligt av att fördjupas) tillsammans med en mer driven framtoning i flera andra artiklar är goda tecken.
Eller så har inge
Jag tror nog att det kan bli något. Redan nr 1/09 kändes en smula bättre. Hantera-smärta-artiklarna (som för all del inte hade mått dåligt av att fördjupas) tillsammans med en mer driven framtoning i flera andra artiklar är goda tecken.
Eller så har inge
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 00:22Vart är mitt nya nummer....? 🙁
Väntar fortfarande på 01/09.
Vart är mitt nya nummer....? 🙁
Väntar fortfarande på 01/09.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:09Samma här...jag har inte heller fått tidningen ännu....(#)
Samma här...jag har inte heller fått tidningen ännu....(#)
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:19Repet i senaste nr från tysklands alper visar på en vital tanke från den nye styrmannen.
Jag gillar verkligen blandningen av hardcore utmaningar till korta strechtips. Hoppas på många våghalsiga reportage från jordklotet framöver. De borde kapa bort lit
Repet i senaste nr från tysklands alper visar på en vital tanke från den nye styrmannen.
Jag gillar verkligen blandningen av hardcore utmaningar till korta strechtips. Hoppas på många våghalsiga reportage från jordklotet framöver. De borde kapa bort lit
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:51Själv tycker jag bäst om det som skrivs av Lena Brorsson Alminger och Christer Wernhult. Hoppas att de får vara kvar. Andra skribenter tuggar mest om samma sak hela tiden. Sämst brukar de direktöversatt reportagen vara.
Själv tycker jag bäst om det som skrivs av Lena Brorsson Alminger och Christer Wernhult. Hoppas att de får vara kvar. Andra skribenter tuggar mest om samma sak hela tiden. Sämst brukar de direktöversatt reportagen vara.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:55De översatta artiklarna kanske är sämst, men det är oftast de som är billigast för tidningen att producera. Eget material är alltid dyrare, tyvärr. Så vi lär inte slippa översatta artiklar, vi kan bara hoppas de väljer vettiga artiklar att översätta.
Nyt
De översatta artiklarna kanske är sämst, men det är oftast de som är billigast för tidningen att producera. Eget material är alltid dyrare, tyvärr. Så vi lär inte slippa översatta artiklar, vi kan bara hoppas de väljer vettiga artiklar att översätta.
Nyt
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 11:39Jag slutade prenumerera när det var rubriker om tappa x antal kilon på omslaget. Och jag vill f*n ha garantier för att det inte händer igen innan jag hostar upp mera cash åt RW 😉
Jag slutade prenumerera när det var rubriker om tappa x antal kilon på omslaget. Och jag vill f*n ha garantier för att det inte händer igen innan jag hostar upp mera cash åt RW 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 11:41Tappa x kilon på y veckor? Är det motsvarigheten till kvällpressens kväkande om "Så får du snabbare dator på 10 minuter" när det är nyhetstorka.
Tappa x kilon på y veckor? Är det motsvarigheten till kvällpressens kväkande om "Så får du snabbare dator på 10 minuter" när det är nyhetstorka.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 12:09Jag slutade också efter det började dyka upp såna vikt-artiklar. Ingen tidning som jag är intresserad av.
Om folk tycker att den är ok nu kanske man skulle köpa sig ett ex igen och se om det är något att ha.
Jag slutade också efter det började dyka upp såna vikt-artiklar. Ingen tidning som jag är intresserad av.
Om folk tycker att den är ok nu kanske man skulle köpa sig ett ex igen och se om det är något att ha.