Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag var klar att avsluta min prenumeration på RW. Efter några år kändes upplägget, artiklarna och annat innehåll bara upprepande. Blev tråkigt.

Men nu tar Runheim över. Jag tycker att han skrivit ganska kul krönikor tidigare, hoppas han följer den tråden

Jag tror nog att det kan bli något. Redan nr 1/09 kändes en smula bättre. Hantera-smärta-artiklarna (som för all del inte hade mått dåligt av att fördjupas) tillsammans med en mer driven framtoning i flera andra artiklar är goda tecken.

Eller så har inge

Vart är mitt nya nummer....? 🙁
Väntar fortfarande på 01/09.

Samma här...jag har inte heller fått tidningen ännu....(#)

Repet i senaste nr från tysklands alper visar på en vital tanke från den nye styrmannen.

Jag gillar verkligen blandningen av hardcore utmaningar till korta strechtips. Hoppas på många våghalsiga reportage från jordklotet framöver. De borde kapa bort lit

Själv tycker jag bäst om det som skrivs av Lena Brorsson Alminger och Christer Wernhult. Hoppas att de får vara kvar. Andra skribenter tuggar mest om samma sak hela tiden. Sämst brukar de direktöversatt reportagen vara.

De översatta artiklarna kanske är sämst, men det är oftast de som är billigast för tidningen att producera. Eget material är alltid dyrare, tyvärr. Så vi lär inte slippa översatta artiklar, vi kan bara hoppas de väljer vettiga artiklar att översätta.

Nyt

Jag slutade prenumerera när det var rubriker om tappa x antal kilon på omslaget. Och jag vill f*n ha garantier för att det inte händer igen innan jag hostar upp mera cash åt RW 😉

Tappa x kilon på y veckor? Är det motsvarigheten till kvällpressens kväkande om "Så får du snabbare dator på 10 minuter" när det är nyhetstorka.

Jag slutade också efter det började dyka upp såna vikt-artiklar. Ingen tidning som jag är intresserad av.

Om folk tycker att den är ok nu kanske man skulle köpa sig ett ex igen och se om det är något att ha.