Quote from ellen olsson on 22 January 2009, 16:07Jag lät också bli att förnya prenumerationen. Jag får kanske ompröva beslutet vad det lider.
Jag lät också bli att förnya prenumerationen. Jag får kanske ompröva beslutet vad det lider.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 18:03Tidningen kom hem idag, ska bli intressant och läsa.
Står i valet och kvalet om jag ska fortsätta och prenumera eller inte.
Tidningen kom hem idag, ska bli intressant och läsa.
Står i valet och kvalet om jag ska fortsätta och prenumera eller inte.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 20:38Står också i valet och kvalet. Har även RW USA och det är ju till stor del samma artiklar. Har även köpt enstaka nummer av RW UK och RW Sydafrika så en del artiklar har man köpt 4 gånger.
Har inte förnyat Kondis i år men har kvar Trailrunner Magazine.
Står också i valet och kvalet. Har även RW USA och det är ju till stor del samma artiklar. Har även köpt enstaka nummer av RW UK och RW Sydafrika så en del artiklar har man köpt 4 gånger.
Har inte förnyat Kondis i år men har kvar Trailrunner Magazine.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:50blev lite besviken på artikeln om Jan Svanlund som andades beundran för att han sprungit sönder hälsenor (pluralis, ooooo) och knän (även det pluralis, ännu mera sus genom publiken) och då har visst Jan inte ens börjat med sina gamla krigshistorier.
För
blev lite besviken på artikeln om Jan Svanlund som andades beundran för att han sprungit sönder hälsenor (pluralis, ooooo) och knän (även det pluralis, ännu mera sus genom publiken) och då har visst Jan inte ens börjat med sina gamla krigshistorier.
För
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 22:56Man får väl några gratisnummer med Marathonlöparen va????
Ska kolla upp valören å sen bestämma mig då...har dom senaste åren bara kört Marathonlöparen med gratisnummer. Ni är väl alla med i Svenska Marathonsällskapet förresten?????????????/Kjell.
Man får väl några gratisnummer med Marathonlöparen va????
Ska kolla upp valören å sen bestämma mig då...har dom senaste åren bara kört Marathonlöparen med gratisnummer. Ni är väl alla med i Svenska Marathonsällskapet förresten?????????????/Kjell.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 23:17Det är dyrare att förnya existerande prenumeration (449 kr) än att bli ny prenumerant (399 kr).
Det är dyrare att förnya existerande prenumeration (449 kr) än att bli ny prenumerant (399 kr).
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 23:20Köp två...betala för tre.//Kjell.
Köp två...betala för tre.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 23:33Det var verkligen kul att läsa om Jan Svanlund som jag hade nöjet att jobba med vid några tillfällen under förra århundradet. En av våra mest pedagogiska motorjournalister. Jag glömmer t.ex. inte när han öppnar dörren till en rallybil och upplyser hela sv
Det var verkligen kul att läsa om Jan Svanlund som jag hade nöjet att jobba med vid några tillfällen under förra århundradet. En av våra mest pedagogiska motorjournalister. Jag glömmer t.ex. inte när han öppnar dörren till en rallybil och upplyser hela sv
Quote from ellen olsson on 23 January 2009, 23:35> Det är dyrare att förnya existerande prenumeration (449 kr) än att bli ny prenumerant (399 kr).
Jag har också noterat det vid ett flertal tillfällen för olika tidningar. Konsekvensen blir att jag avslutar prenumerationen och startar en ny. Då får man
> Det är dyrare att förnya existerande prenumeration (449 kr) än att bli ny prenumerant (399 kr).
Jag har också noterat det vid ett flertal tillfällen för olika tidningar. Konsekvensen blir att jag avslutar prenumerationen och startar en ny. Då får man
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 23:39Den logiken är enkel för du Fredrik är en på hundra. De andra orkar inte bry sig utan förlänger.
Den logiken är enkel för du Fredrik är en på hundra. De andra orkar inte bry sig utan förlänger.