Quote from ellen olsson on 24 January 2009, 00:05Suckers!
Suckers!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 07:58Jag är en ny prenumerant och en ny joggare 🙂
... så för mig passar upplägget perfekt. Hittills har det varit en bra blandning av kom-igång och hisnande texter om människor som springer mer än jag skulle cykla. Imponerande och inte så lite läskigt, pr
Jag är en ny prenumerant och en ny joggare 🙂
... så för mig passar upplägget perfekt. Hittills har det varit en bra blandning av kom-igång och hisnande texter om människor som springer mer än jag skulle cykla. Imponerande och inte så lite läskigt, pr
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:58Runners har ett problem som ser ut som följer:
De har gjort en analys av hur många som läser tidningen: lite drygt 80 000 personer (under första tredjedelen av 2008).
Men det finns ju många många fler löpare i Sverige än så. Frågan de ställer sig är: Hur
Runners har ett problem som ser ut som följer:
De har gjort en analys av hur många som läser tidningen: lite drygt 80 000 personer (under första tredjedelen av 2008).
Men det finns ju många många fler löpare i Sverige än så. Frågan de ställer sig är: Hur
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 23:35Håller med Fredrika. Prenumererar dock på RW uS som är klart bättre i min mening. Kan även rekommendera Trailrunner. Testar även Ultrarunning ett år på skoj.
Håller med Fredrika. Prenumererar dock på RW uS som är klart bättre i min mening. Kan även rekommendera Trailrunner. Testar även Ultrarunning ett år på skoj.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 14:10Hur mycket kostar en Prenumeration på RW Usa att få skickad till Sverige ?, jag köpte ett par lösnummer där borta nyligen och håller med om att den är lite bättre.
Hur mycket kostar en Prenumeration på RW Usa att få skickad till Sverige ?, jag köpte ett par lösnummer där borta nyligen och håller med om att den är lite bättre.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 15:45Jag betalade 302 kr för RW USA helårsprenumeration i april ifjol inkl portot.
Då var ju dollarkursen ich för sig närmare 6 kr.Jmfr svenska RW som går på 449 kr (förlängning) eller 399 kr (ny pren).
Jag betalade 302 kr för RW USA helårsprenumeration i april ifjol inkl portot.
Då var ju dollarkursen ich för sig närmare 6 kr.
Jmfr svenska RW som går på 449 kr (förlängning) eller 399 kr (ny pren).
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 19:47Hmm... verkar vara $50 för en internationell prenumeration, ska ta mig en funderare på den.
Hmm... verkar vara $50 för en internationell prenumeration, ska ta mig en funderare på den.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:35Helt klart värt pengarna jämfört med svenska RW. Slår än en gång ett slag för TrailRunner!
Helt klart värt pengarna jämfört med svenska RW. Slår än en gång ett slag för TrailRunner!
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 23:24Håller med om att TrailRunner Magazine (one dirty magazine) är bra.
Är man lite intresserad av skidor och cykel är även Kondis och Stayer (båda norska) att rekommendera.
Håller med om att TrailRunner Magazine (one dirty magazine) är bra.
Är man lite intresserad av skidor och cykel är även Kondis och Stayer (båda norska) att rekommendera.
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 17:58Jag har hört mycket gott om Running Times och bestämde mig till slut för att slå till på ett års prenumeration för USD 55. Rapport kommer när första numret har landat i brevlådan.
Jag har hört mycket gott om Running Times och bestämde mig till slut för att slå till på ett års prenumeration för USD 55. Rapport kommer när första numret har landat i brevlådan.