Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 18:41Har själv prenumererat på Marathon & Beyond och Ultrarunning. M&B är som hela pocketböcker, med mycket intressanta och välskrivna essäer och reportage. Rekommenderas varmt. Enda anledningen att jag just nu inte valde att förlänga prenumerationen är att ja
Har själv prenumererat på Marathon & Beyond och Ultrarunning. M&B är som hela pocketböcker, med mycket intressanta och välskrivna essäer och reportage. Rekommenderas varmt. Enda anledningen att jag just nu inte valde att förlänga prenumerationen är att ja
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:54Men du vill alltså se fler sådana tabeller i RW, trots att de inte stämmer? 😉
Men du vill alltså se fler sådana tabeller i RW, trots att de inte stämmer? 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 15:56Haha, ja. De är liksom intressanta att läsa ändå 🙂
Haha, ja. De är liksom intressanta att läsa ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 21:08Sådana där nybörjartabeller brukar ofta börja på en nivå av att om du orkar promenera i 20 minuter så ska du öka enligt nedanstående veckoschema och om ett halvår gör du en mara under maxtid. De första veckorna är det inte många minuter sammanlagt man ska
Sådana där nybörjartabeller brukar ofta börja på en nivå av att om du orkar promenera i 20 minuter så ska du öka enligt nedanstående veckoschema och om ett halvår gör du en mara under maxtid. De första veckorna är det inte många minuter sammanlagt man ska
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 10:24Jag vill också ha en tabell som visar att jag kan göra en mara på 3 timmar om jag kan springa 24 km!
Jag vill också ha en tabell som visar att jag kan göra en mara på 3 timmar om jag kan springa 24 km!
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 14:05Ja, exakt! Tabellerna är kul nästan oavsett vad som står i dem. 😀
Ja, exakt! Tabellerna är kul nästan oavsett vad som står i dem. 😀
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 17:53Det tycker jag också! Jag älskar tabeller och träningsprogram, trots att jag aldrig följt något!
Det tycker jag också! Jag älskar tabeller och träningsprogram, trots att jag aldrig följt något!
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 16:52Jag har ett par riktiga problem med RW. Det ena är den grafiska layouten. Det finns i varje nummer några helt fantastiska fotografier, men grafik och typografi ser ut att komma från ett mediagymnasium. Fullständigt vidrigt!
Mitt andra problem är det spret
Jag har ett par riktiga problem med RW. Det ena är den grafiska layouten. Det finns i varje nummer några helt fantastiska fotografier, men grafik och typografi ser ut att komma från ett mediagymnasium. Fullständigt vidrigt!
Mitt andra problem är det spret
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 17:13I princip så håller jag med dig i allt som du skriver Magnus. Jag har kört tidningen tillsammans med Svenska Marathonlöparen i två år efter att ha haft den årsvis tidigare å tycker faktiskt att det räcker å blir över. Smaken är ju som sagt som baken å vis
I princip så håller jag med dig i allt som du skriver Magnus. Jag har kört tidningen tillsammans med Svenska Marathonlöparen i två år efter att ha haft den årsvis tidigare å tycker faktiskt att det räcker å blir över. Smaken är ju som sagt som baken å vis
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 20:59Jag saknar något i RW som finns i den engelska upplagan: reportagen om lokala lopp. typ, så här var allt från väder till hur bra var speakern.
något annat som är intressant är när de kopierar artiklar från RW i England/USA. Varför ska de alltid halvera l
Jag saknar något i RW som finns i den engelska upplagan: reportagen om lokala lopp. typ, så här var allt från väder till hur bra var speakern.
något annat som är intressant är när de kopierar artiklar från RW i England/USA. Varför ska de alltid halvera l