Quote from Fredric Lagerström on 7 April 2008, 14:26Såklart! Du kör ju med handflatona uppåt/utåt. Absolut. Dom retas nog lite bara.
😉
Såklart! Du kör ju med handflatona uppåt/utåt. Absolut. Dom retas nog lite bara.
😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 17:44Väldigt intressant diskussion som ramlar fram och tillbaka här..!!!
Svartsjuka är väldigt vanligt tydligen men jag tror att det går väldigt enkelt att "bygga bort" det i ett förhållande. Öppenhet och information är för mig en naturligt lösning på det.
Vi
Väldigt intressant diskussion som ramlar fram och tillbaka här..!!!
Svartsjuka är väldigt vanligt tydligen men jag tror att det går väldigt enkelt att "bygga bort" det i ett förhållande. Öppenhet och information är för mig en naturligt lösning på det.
Vi
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 21:11Det är inte alltid så enkelt att bygga bort svartsjukan med öppenhet. Jag har varit tillsammans med en kille som var svartsjuk/avundsjuk på alla ex jag haft och alla jag någonsin hånglat med och krävde att jag skulle redogöra för alla. Det gjorde bara sak
Det är inte alltid så enkelt att bygga bort svartsjukan med öppenhet. Jag har varit tillsammans med en kille som var svartsjuk/avundsjuk på alla ex jag haft och alla jag någonsin hånglat med och krävde att jag skulle redogöra för alla. Det gjorde bara sak
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 22:20Håller med dig Allie. Jag har samma erfarenhet, hur jag är försökte tackla problemet fanns det ingen mottagning, det bara spädde på ytterligare. Det är så oerhört jobbigt att bli ställd inför det anklagelser eller misstankar som kastas över en. Du orkar t
Håller med dig Allie. Jag har samma erfarenhet, hur jag är försökte tackla problemet fanns det ingen mottagning, det bara spädde på ytterligare. Det är så oerhört jobbigt att bli ställd inför det anklagelser eller misstankar som kastas över en. Du orkar t
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 00:47Jag är Singel snygg och trevlig så om det är nån trevlig tjej som vill gå på dejt så säj bara till...ler provar att ragga här man kan ju alldrig veta hehehehheeh.
Jag är Singel snygg och trevlig så om det är nån trevlig tjej som vill gå på dejt så säj bara till...ler provar att ragga här man kan ju alldrig veta hehehehheeh.
Quote from Christian Wahlberg on 8 April 2008, 10:42Jonas jag har gjort samma erfarenhet som Allie och Micael. Det jag menar med svartsjuka är just det som namnet antyder, "sjuka". Dvs inget som information, öppenhet eller kommunikation biter på. Utan en konstant och systematiskt förvrängande av allt du sä
Jonas jag har gjort samma erfarenhet som Allie och Micael. Det jag menar med svartsjuka är just det som namnet antyder, "sjuka". Dvs inget som information, öppenhet eller kommunikation biter på. Utan en konstant och systematiskt förvrängande av allt du sä
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 10:57Svartsjuka bygger egentligen bara på dålig självkänsla. Om man tror att man inte duger så tror man hela tiden att ens partner skall lämna en. Personligen tycker jag det är härligt när min partner är omsvärmad, tänk att det är jag som får gå hem med henne
Svartsjuka bygger egentligen bara på dålig självkänsla. Om man tror att man inte duger så tror man hela tiden att ens partner skall lämna en. Personligen tycker jag det är härligt när min partner är omsvärmad, tänk att det är jag som får gå hem med henne
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 14:27Allvarligt och underhållande; Singelforumet har en del trådar som är rätt roliga och en del rätt tankeväckande, ämnen som inte diskuteras i ngt av de andra forumen - som t ex svartsjuka (och hur den bla kan störa ens träning ... minns en tjej vars kille n
Allvarligt och underhållande; Singelforumet har en del trådar som är rätt roliga och en del rätt tankeväckande, ämnen som inte diskuteras i ngt av de andra forumen - som t ex svartsjuka (och hur den bla kan störa ens träning ... minns en tjej vars kille n
Quote from Jan Lundquist on 8 April 2008, 14:53I min förra relation tjatade jag "1000" ggr på min man om han inte kunde följa med EN enda gång på ett body pump-pass bara för att se vad jag höll på med men det var han inte intresserad av. Inte förrän en ung snygg kollega skulle följa med en gång nämnde
I min förra relation tjatade jag "1000" ggr på min man om han inte kunde följa med EN enda gång på ett body pump-pass bara för att se vad jag höll på med men det var han inte intresserad av. Inte förrän en ung snygg kollega skulle följa med en gång nämnde
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2008, 16:24Ofta har jag känt mej som nån slags buse när jag i en relation gått i väg o tränat. Verkligt el delv inbillat kan ju göra det samma. En tjej jag hade envisades med att gömma träningsväskan. Ja det var tider. Då va man ung o snygg. Nu är man bara snygg 😉
Ofta har jag känt mej som nån slags buse när jag i en relation gått i väg o tränat. Verkligt el delv inbillat kan ju göra det samma. En tjej jag hade envisades med att gömma träningsväskan. Ja det var tider. Då va man ung o snygg. Nu är man bara snygg 😉