Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Ha Ha, det är sant Jonas. Som om man inte skulle kunna vara i samma rum utan att kasta sig över varandra liksom (#). Svartsjukans vägar äro outgrundliga 😉

Klart man tittar om man ser någon intressant, eller själv får en blick. =)

Kul att läsa intryck om svartsjukan! På själva frågan om man tittar sig omkring när man tränar blir svaret idag JA! För ett år sedan stort NEJ! Känns skönt att bli normal igen efter ett tidigare tungt liv. Levde med en svartsjuk individ, nu menar jag RIKT

Been there done that. Micke, välkommen tillbaka.

Bugar och bockar! Men det känns ibland lite ovant hi hi, men mycket trevligt! Har liksom glömt bort HUR man gör, surt? Nej inte ett dugg. Livet har så mycket kvar att ge och nu får man väl använda sina erfarenheter om man träffar någon igen. Tack igen! Mi

Äh, vem vet egenligen hur man gör. Trial and error liksom 😉

Nar jag blev Singel blev det helt plotsligt lite halvfarligt att cykla och umgas med mej.. Jag var ju S I N G E L...

Jag arbetar med enbart män och har så gjort i 14 år. Alltid ensam kvinna på personalfester och kurser. Gud vad jag får dansa. Men tänk om fruarna skulle veta hur en del män beter sig, inte endast på fester och kurser, utan även på arbetet. Sedan går de he

Det har varken med kön eller ålder att göra utan är ett personligt ställningstagande.

Lise-Lotte S - Låter sjukt tråkigt att du inte kan umgås förtroligt med någon som är gift. Vad är det för ordning i det? Eller vad menar du med förtroligt?