Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Finns en enkel länkk under diagrammet
Visa vilka som har mig på sin lista
en kolumn för dem du valt, och en för de som valt dig...

CW: Jag kan ju sluta regga morgonpassen om det skulle vara till någon hjälp 😉

Anna och annika ni får väl kolla efter en Bianchi med en kille som oftast har röd hjälm när ni är ute och cyklar... det är bara stanna honom och be att få låna något...jag är både glad och singel !

Annars är det tabu att Ragga på gymet eftersom jag är in

Det ska jag tänka på framöver Magnus...Bianchi och röd hjälm... 🙂

Kom på en sak som hände för något år sen.

En dag ringde det en tjej (helt främmande för mig) och frågade om jag hade något i hop med hennes kille? (dvs. en av killarna i klubben) Jag bl

Du får sova på min soffa när som helst! Men känner jag mig rätt så sover du i sängen och jag på soffan....

Farligt det där med svartsjuka. En i min hemkommun råkade ut för det. Man A jobbade ihop med en tjej och tjejens kille (man B) fick för sig att hon var otrogen med den A. Så B tog sitt hagelgevär och åkte hem till A och sköt honom med ett par skott i unde

Ja för då kan han inte Cykla

jag fattar inte sånt. verkar helt sakna svartsjukegenen.
man äger ju ingen, aldrig någonsin. känns det inte bättre att någon stannar för att den vill istället för att den inte vågar gå?

jag tror jag fortsätter på linjen "vara singel/jobba ihjäl mig" ist

Dito, Jessica 🙂

Min Gery Fisher blir ibland svarits på Bianchin och släpper ut all luft i däcken men vad de inte vet att jag har en annan cykel i Frankrike! Då skulle de nog vägra bromsa i nerförsbackarna!