Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har några som lagt mig som tränigskompis trots att jag aldrig träffat dem....men det stör mig inte. De vill kanske bara se hur hårt man tränar (#) 😀 ...... eller nått (V)

Nja du, sånt imponerar inte så mycket på tjejer 😉 Kanske är det killar som har lagt till dig som kompis?

Jag har då två personer som träningskompisar som jag, mig veterligen, aldrig träffat i verkliga livet. Och det är inga jag haft nån kontakt med här heller. Men jag är inte den som är den, så jag la till dem också! 😀

Just ja, det har ju jag också när jag tänker efter. Flera stycken som jag aldrig haft kontakt med. Fast på puls, inte här.

Så det är så man ska göra för att ha många kompisar
lägga till folk lite "random"
bara för att.... man kan? 😀

Andreas: Det beror nog på att om man lägger dig på listan har man aldrig chans att ligga överst i träningsmängd.

Jag har lag till folk på min lista som jag aldrig har träffat. Dock har jag pratat lite med ett par här. Det finns bara en som jag är kompis med även utanför Funbeat(jag måste få mina vänner att börja träna). Dom på min lista finns där antingen för att de

Det vore ju trevligt om man dock fick reda på vilka stalkers man har 😉

Enkelt, titta ut genom fönstret. Den där typen som sitter i bilen på andra sidan gatan, han med kragen uppvikt och kepsen nerdragen, han är det! 😉

Om jag har en stalker som sitter på andra sidan fönstret, så har jag nog problem. Dock är han inte kriminell, isf är jag det om han stalkar mig..