Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Ja, å jag minns att jag tänkte:
Det måste väl vara bättre att jag delar rum med 2-3 andra grabbar. För bor jag med ett gäng, så lär det ju inte finnas så stora möjligheter att få till något där.
Faran borde vara betydligt högre om det åker med en singel

håller helt med dig annika.
skickade iväg mitt x på miss latino sweden med ett ha det så trevligt.
det slog mig inte ens att jag skulle ha problem med det. hans kompis va ju med och tävlade.
är de otrogna är de väl ändå inget att ha.

delar själv alltid

Skrattar..Vilka förstående fruar ni måste bli en dag...10 poäng var på underbarhetsfaktorn.

Jag har rest land och rike runt med en tjej kompis och åkt skidor det är en fantastiskt attraktiv kvinna men att förstöra vänskapen för att man inte kan ha fingra

MEN för at utgå till ursprungsfrågan....På mina pass går både en mor och dotter typ en 19åring och en 45 åring...båda flirtar hejvilt med mig...det känns nästan olustigt...

Jag tror inte det handlar om svartsjukegener. Genen heter egentligen självkänsla och självförtroende. En som litar på både sin egen och partnerns förmåga har ingen anledning att vara svartsjuk.

Där tycker och tror jag att du har alldeles rätt Stina.

Stina; du har så rätt. Problemet jag råkade ut för vara bara att jag litade och blev bränd... Det gör ont när det skiter sig. 🙁

När man är utan nätet en arbetsdag då händer det grejjer...
Jessica och Josefin. Vi kanske skall start nåt tillsammans tänk vad mycket vi skulle få gjort...

😀

Stina jag trodde det var exakt det som var svartsjuka.

Kan inte heller förstå det där. Hela tanken bakom verkar vara att kvinnor och män inte kan umgås UTAN att pilla lite på varandra. Tänk om det var så! Vad mycker mer pillande det hade varit i mitt liv