Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 15:41Jag håller med dig på den punkten där David! Och sedan kan jag inte förstå att det ska vara någon skillnad på att umgås med killar/tjejer, är man kompisar kan väl inte kön, civilstatus och ålder spela någon roll?!
Jag håller med dig på den punkten där David! Och sedan kan jag inte förstå att det ska vara någon skillnad på att umgås med killar/tjejer, är man kompisar kan väl inte kön, civilstatus och ålder spela någon roll?!
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 16:08Jag vet inte riktigt hur jag menade.... Jo, det här med att dela hotellrum när man nån gång är ute och reser med jobbet t ex. Umgås utan att frun/sambo är med eller delaktig, om det sker ofta. Fingrarna gled över tangenterna utan att hjärnan hängde med, s
Jag vet inte riktigt hur jag menade.... Jo, det här med att dela hotellrum när man nån gång är ute och reser med jobbet t ex. Umgås utan att frun/sambo är med eller delaktig, om det sker ofta. Fingrarna gled över tangenterna utan att hjärnan hängde med, s
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 16:11Förresten, så har jag väl en viss dubbelmoral eftersom jag är på den här sidan när jag har en älskling, fd arbetskamrat, för övrigt....
Förresten, så har jag väl en viss dubbelmoral eftersom jag är på den här sidan när jag har en älskling, fd arbetskamrat, för övrigt....
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 16:35Lise-Lotte - En icke Singlig slamkrypare! 😉
Vet vad du menar, å man kan vara präktig å grejer, men det borde vara så att människor skall kunna umgås. Hur det funkar är i praktiken är kryptiskt. Önskar det fanns svar.
Lise-Lotte - En icke Singlig slamkrypare! 😉
Vet vad du menar, å man kan vara präktig å grejer, men det borde vara så att människor skall kunna umgås. Hur det funkar är i praktiken är kryptiskt. Önskar det fanns svar.
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 10:19OJ OJ..det var illa en katt bland hermelinerna!
OJ OJ..det var illa en katt bland hermelinerna!
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 10:39Det finns fler här. . . . .
som inte är nöjda med vad de har utan spanar in marknaden.
Det finns fler här. . . . .
som inte är nöjda med vad de har utan spanar in marknaden.
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 12:01In your dreams David!
(H)😀
In your dreams David!
(H)
😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 12:44Det är det som är 2000-talets problem det finns alltid något bättre....
Det är det som är 2000-talets problem det finns alltid något bättre....
Quote from Christian Wahlberg on 7 April 2008, 12:48... in everybodies dreams...
... in everybodies dreams...
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 14:19Öhhh... jag trodde att man kunde "umgås" med singlar även fast man har nån... så varför inte den här sidan då? Kul att se vad ni pratar om.
Öhhh... jag trodde att man kunde "umgås" med singlar även fast man har nån... så varför inte den här sidan då? Kul att se vad ni pratar om.