Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNyfiken...?!?
You need to log in to create posts and topics.

Aha! Knutpunkten! Sveriges största fritids och ungdomsgård.
Där kan man köpa allt.

Annika och Anne Marie, jag förstår att ni inte flirtar till höger och vänster med era träningskompisar. Men vad händer om ni faktiskt går och blir kär i en av dem "på riktigt"? Är det fortfarande off limits då?

Nä, då skulle jag inte tveka!!!! Kärleken övervinner allt. Men att komma så långt att man blir kär... det tar ett tag. Jag har lååååång startsräcka.... oftast. Ibland slår det ner som ett blixt från klar himmel.

Guuuuuuuud va jag saknar förälskelsepirri

Tänk vad skönt det skulle vara om man kunde veta att pirret var besvarat utan att behöva göra sig sårbar. 🙂

Dito på det Linda!!!

Sara: Tog det fyra sekunder?

Nja, 10 kanske 😀

Linda och Josefin: Snacka om att det är den största bromsklossen i hela härligheten! Lite sämre impulskontroll skulle sitta fint, så man vågade lite mer! *suckar över min egen feghet*

Ja Louise, jag instämmer i den sucken..... Det där med att våga för att vinna har jag aldrig anammat, ha ha (H)

Nä, jag har tenderat att överlåta risktagandet på den andra parten, men har fått erfara att det inte med nödvändighet fungerar varje gång....så nu får jag kanske lära mig det där trots allt....