Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 08:17"Du kan välja om du vill ha personligt meddelande när du får ett nytt inlägg."
Hittar inte den valmöjligheten!? För det är väl så att jag ska få ett meddelande när någon skrivit i min GB?
/T
"Du kan välja om du vill ha personligt meddelande när du får ett nytt inlägg."
Hittar inte den valmöjligheten!? För det är väl så att jag ska få ett meddelande när någon skrivit i min GB?
/T
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 08:29Kanon! Jättebra jobbat!
Kanon! Jättebra jobbat!
Quote from Magnus Gelang on 17 October 2008, 08:37Förlåt att jag verkar otacksam, men jag saknar fortfarande summeringen av antalet reps i högra kollumnen av kalendern 🙁
Kollade tydligheten var ny månad började och den var ju kanon (t+)
Förlåt att jag verkar otacksam, men jag saknar fortfarande summeringen av antalet reps i högra kollumnen av kalendern 🙁
Kollade tydligheten var ny månad började och den var ju kanon (t+)
Quote from Camilla Höög on 17 October 2008, 09:14bullen71 > Du vill alltså att alla reps oavsett träningstyp ska summeras?
bullen71 > Du vill alltså att alla reps oavsett träningstyp ska summeras?
Quote from j sollerman on 17 October 2008, 09:21Fantastiskt!
Fantastiskt!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:26Olle, är du medveten om hur exemplariskt du sköter Funbeat (t+), jämfört med de som har hand om idrottsforumet Puls.se? Är du också medveten om att många "pulsare" under de senaste året "flytt" från sidan och istället bosatt sig på t.ex. Funbeat?
Puls.se
Olle, är du medveten om hur exemplariskt du sköter Funbeat (t+), jämfört med de som har hand om idrottsforumet Puls.se? Är du också medveten om att många "pulsare" under de senaste året "flytt" från sidan och istället bosatt sig på t.ex. Funbeat?
Puls.se
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:43Olle, du rockar! (L)
Olle, du rockar! (L)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 09:56Anne, som ju åsså har förflutet som en Blondie på puls.se, uttrycker det som T-N Markus skriver. Fast lite kortare 🙂
Anne, som ju åsså har förflutet som en Blondie på puls.se, uttrycker det som T-N Markus skriver. Fast lite kortare 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:32Ytterligare en pulsare som instämmer i hyllningskörerna! 🙂
Kul att fått vara med som betatestare också!
Ytterligare en pulsare som instämmer i hyllningskörerna! 🙂
Kul att fått vara med som betatestare också!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:41Underbart med all beröm! Tack allihopa!
Gary: Det kan man tro 🙂 Fast jag ville bara minimera störningarna för besökarna när jag laddade upp nya grejerna.
bullen71: Förlåt. Jag hade slarvat bort att jag skulle göra det.
Markus: Intressant läsning!
Underbart med all beröm! Tack allihopa!
Gary: Det kan man tro 🙂 Fast jag ville bara minimera störningarna för besökarna när jag laddade upp nya grejerna.
bullen71: Förlåt. Jag hade slarvat bort att jag skulle göra det.
Markus: Intressant läsning!