Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 13:21Wow, mycket bra med att kunna visa månad för månad i kalendern. Och allt annat... Tack Olle! (t+)
Wow, mycket bra med att kunna visa månad för månad i kalendern. Och allt annat... Tack Olle! (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 17 October 2008, 14:41Jag har varit med på funbeat länge och jag tycker fortfarande att det är en fantastiskt resa att följa med på! (L)
Funbeat blir bara bättre och bättre 😀
Jag har varit med på funbeat länge och jag tycker fortfarande att det är en fantastiskt resa att följa med på! (L)
Funbeat blir bara bättre och bättre 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 16:30Härligt Olle! Det blir bättre och bättre...
Härligt Olle! Det blir bättre och bättre...
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 October 2008, 17:35kanon olle! skitbra uppgraderingar! 🙂
kanon olle! skitbra uppgraderingar! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 19:14Strålande jobbat Olle!! (t+)
Strålande jobbat Olle!! (t+)
Quote from mårten jansson on 17 October 2008, 19:33Super, Olle 🙂
Men i vänsterspalten på min startsida är inte längre "43000+ medlemmar" osv klickbart längre..
Super, Olle 🙂
Men i vänsterspalten på min startsida är inte längre "43000+ medlemmar" osv klickbart längre..
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 20:14(t+) bra!!!
(t+) bra!!!
Quote from Magnus Gelang on 17 October 2008, 21:21Anders: Ja så menar jag,,,,men nu när du skrev det så kom jag på ett det kan bli dumt om man har flera olika reps-mål. Jag har ju bara antal steg som jag reggar som reps och de vill jag ha sammanräknade i högerkollumnen ja. Får se om/hur Olle lyckas ordna
Anders: Ja så menar jag,,,,men nu när du skrev det så kom jag på ett det kan bli dumt om man har flera olika reps-mål. Jag har ju bara antal steg som jag reggar som reps och de vill jag ha sammanräknade i högerkollumnen ja. Får se om/hur Olle lyckas ordna
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 21:49Jag har också flytt puls. En sak som jag skulle vilja se på träningsformen intervall är kilometertiderna i min:sekunder/km för varje intervall. Det borde inte vara så svårt att få en kolumn till som automatiskt räknar ut detta. Blir bättre översikt då.
K
Jag har också flytt puls. En sak som jag skulle vilja se på träningsformen intervall är kilometertiderna i min:sekunder/km för varje intervall. Det borde inte vara så svårt att få en kolumn till som automatiskt räknar ut detta. Blir bättre översikt då.
K
Quote from Camilla Maunu on 17 October 2008, 23:29Jag kom ihåg när jag en gång kom hem från gymmet och tänkte "det borde ju finnas någon schysst träningsdagbok på nätet som jag kan använda mig av". Sökte och hittade Funbeat. Att det sedan skulle bli en sådan här 10-poängare hade jag nog aldrig trott. Fun
Jag kom ihåg när jag en gång kom hem från gymmet och tänkte "det borde ju finnas någon schysst träningsdagbok på nätet som jag kan använda mig av". Sökte och hittade Funbeat. Att det sedan skulle bli en sådan här 10-poängare hade jag nog aldrig trott. Fun