Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Wow, mycket bra med att kunna visa månad för månad i kalendern. Och allt annat... Tack Olle! (t+)

Jag har varit med på funbeat länge och jag tycker fortfarande att det är en fantastiskt resa att följa med på! (L)

Funbeat blir bara bättre och bättre 😀

Härligt Olle! Det blir bättre och bättre...

kanon olle! skitbra uppgraderingar! 🙂

Strålande jobbat Olle!! (t+)

Super, Olle 🙂

Men i vänsterspalten på min startsida är inte längre "43000+ medlemmar" osv klickbart längre..

(t+) bra!!!

Anders: Ja så menar jag,,,,men nu när du skrev det så kom jag på ett det kan bli dumt om man har flera olika reps-mål. Jag har ju bara antal steg som jag reggar som reps och de vill jag ha sammanräknade i högerkollumnen ja. Får se om/hur Olle lyckas ordna

Jag har också flytt puls. En sak som jag skulle vilja se på träningsformen intervall är kilometertiderna i min:sekunder/km för varje intervall. Det borde inte vara så svårt att få en kolumn till som automatiskt räknar ut detta. Blir bättre översikt då.

K

Jag kom ihåg när jag en gång kom hem från gymmet och tänkte "det borde ju finnas någon schysst träningsdagbok på nätet som jag kan använda mig av". Sökte och hittade Funbeat. Att det sedan skulle bli en sådan här 10-poängare hade jag nog aldrig trott. Fun