Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 00:48Kan bara instämma. Drömde länge om ett ställe att regga på (innan jag hade en aning om att ordet "regga" ens fanns), och nu, jag blir glad bara jag öppnar FB och startsidan är så snygg! Just nu var det ännu inte genomförda pass som jag reagerade på: Snygg
Kan bara instämma. Drömde länge om ett ställe att regga på (innan jag hade en aning om att ordet "regga" ens fanns), och nu, jag blir glad bara jag öppnar FB och startsidan är så snygg! Just nu var det ännu inte genomförda pass som jag reagerade på: Snygg
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 17:38Mycket hyllningar, och jag vill stämma in i kören: (t+)(t+)(t+)(t+)(t+) (L)
Mycket hyllningar, och jag vill stämma in i kören: (t+)(t+)(t+)(t+)(t+) (L)
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 14:42Tack, tack, tack för alla nyheter!
Tack, tack, tack för alla nyheter!
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 14:47Gillar verkligen de nya ändringarna! 🙂 (L)
Gillar verkligen de nya ändringarna! 🙂 (L)
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 19:06dubbeltumme!!! (Hittade inte den bland smileysarna, kan ju va nåt till nästa uppgradering?!) Funbeat rockar!
dubbeltumme!!! (Hittade inte den bland smileysarna, kan ju va nåt till nästa uppgradering?!) Funbeat rockar!
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 09:53Olle!
När ska vi gifta oss? (L)
Olle!
När ska vi gifta oss? (L)
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 11:47Summeringen av tiden under kalender så att tiden visas i både minuter och timmar och minuter är ju bra. Men den tycks inte räkna rätt. För mig vill den påstå att 3963 minuter är 18 h och 03 min.
Kanske det går att fixa?
Summeringen av tiden under kalender så att tiden visas i både minuter och timmar och minuter är ju bra. Men den tycks inte räkna rätt. För mig vill den påstå att 3963 minuter är 18 h och 03 min.
Kanske det går att fixa?
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 12:07Tommy: Ska fixas!
Tommy: Ska fixas!
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 12:18G-man * - Det är inte bara löpare här.
G-man * - Det är inte bara löpare här.
Quote from Anders Wallerstedt on 21 October 2008, 10:53Olle for president (t+)
Olle for president (t+)