Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:47Ahh var det därför ni ville att jag skulle gå ur Fb inatt 🙂 Undrar om Olle fått en blund i ögonen, FANTASTISKT vilket engagemang och vilket kvalitetstänk du har!!
(L) (t+) (L) (t+) Tack Olle!!
Ahh var det därför ni ville att jag skulle gå ur Fb inatt 🙂 Undrar om Olle fått en blund i ögonen, FANTASTISKT vilket engagemang och vilket kvalitetstänk du har!!
(L) (t+) (L) (t+) Tack Olle!!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:47Hallå Olle??! GB?
Hallå Olle??! GB?
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:48Kul Olle att det händer grejer! Bra jobbat! (t+)
Kul Olle att det händer grejer! Bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:54Funbeat 4-ever (H:)
Funbeat 4-ever (H:)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 10:57Innstämmer i lovorden, mycket bra jobbat! (t+)
Innstämmer i lovorden, mycket bra jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 11:40"My friend set up a website and all I got was this lousy T-shirt"?
"My friend set up a website and all I got was this lousy T-shirt"?
Quote from Lotta Lindström on 17 October 2008, 11:42Olle du är underbar (L)
Olle du är underbar (L)
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 12:05Tack Olle!
Tack Olle!
Quote from Jan Lundquist on 17 October 2008, 12:20(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
TACK Olle! Jag är så innerligt tacksam för att jag nu direkt kommer till första inlägget som jag tjatat om så många gånger.
Och alla de andra uppgraderingarna var också jättebra!
TACK (L)
Nästa på önskelistan 😀
Jag
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
TACK Olle! Jag är så innerligt tacksam för att jag nu direkt kommer till första inlägget som jag tjatat om så många gånger.
Och alla de andra uppgraderingarna var också jättebra!
TACK (L)
Nästa på önskelistan 😀
Jag
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 12:56Det blir bara bättre och bättre. Jättekul!! 🙂
Det blir bara bättre och bättre. Jättekul!! 🙂