Quote from Elias Engqvist on 8 May 2008, 18:16Man får hoppas att det var rätt kille 🙂
Man får hoppas att det var rätt kille 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 18:24*Christer* in da house!
*Christer* in da house!
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 21:03Jag har diskuterat lite SFI, viktproblemmatik, trafikregler och annat smått o gott med ett Kulturellt tillskott från Långtbortistan idag.
Slutade med att han spottade från förarsätet genom sin A6:a och delvis genom passagerarfönstret mot mig. Jag stod bra
Jag har diskuterat lite SFI, viktproblemmatik, trafikregler och annat smått o gott med ett Kulturellt tillskott från Långtbortistan idag.
Slutade med att han spottade från förarsätet genom sin A6:a och delvis genom passagerarfönstret mot mig. Jag stod bra
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 21:54Oupps en liten kommunikativ låsning mao.
Oupps en liten kommunikativ låsning mao.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 21:56Har du suttit på akuten tills nu?
Har du suttit på akuten tills nu?
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 22:01Absolut inte!
Absolut inte!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 11:24En god vän cyklade i bredd med en träningskamrat på en liten o kurvig landsväg för en del år sedan. En bil smög upp bakom dom utan att dom märkte det, när bilen tutade tyckte min kompis att han skulle skojja lite och bara vinkade glatt tillbaka. Bilen gas
En god vän cyklade i bredd med en träningskamrat på en liten o kurvig landsväg för en del år sedan. En bil smög upp bakom dom utan att dom märkte det, när bilen tutade tyckte min kompis att han skulle skojja lite och bara vinkade glatt tillbaka. Bilen gas
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 12:20Hehe, tack för tipset. Kan va bra att ta till när det yrar en massa cyklister framför kylaren 😉
Hehe, tack för tipset. Kan va bra att ta till när det yrar en massa cyklister framför kylaren 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 13:11Ankan, har du skägg, en massa tatueringar, långt otvättat hår och bor i närheten av Kattarp?
Om inte kan det ju kosta dig en buckla i plåten eller två.. 😉
Ankan, har du skägg, en massa tatueringar, långt otvättat hår och bor i närheten av Kattarp?
Om inte kan det ju kosta dig en buckla i plåten eller två.. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 13:26Aschh den gamla pärlan jag susar omkring, det skulle nog inte märkas om det tillkom lite mer patina utmed livets väg...
Aschh den gamla pärlan jag susar omkring, det skulle nog inte märkas om det tillkom lite mer patina utmed livets väg...