Quote from Lotta W on 10 May 2008, 02:40Man råkar ut för liknande varje gång man är ute och cyklar i Gbg-trakten, speciellt vid rondeller. Folk verkar lämna hjärnan hemma.
Man råkar ut för liknande varje gång man är ute och cyklar i Gbg-trakten, speciellt vid rondeller. Folk verkar lämna hjärnan hemma.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:00Många Göteborgare har inte tillstymelse till hjärna.
Jag var trött på de "Humoristiska" Göteborgarna efter tre år i Lerdiket.
Många Göteborgare har inte tillstymelse till hjärna.
Jag var trött på de "Humoristiska" Göteborgarna efter tre år i Lerdiket.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:15Har aldrig råkat ut för nån medveten handling riktad mot mig från bilist. Däremot har jag högst medvetet prejats av kollektivtrafikens bussar vid två tillfällen.
Generellt har jag inte några egentliga problem med bilar. Det är mest cyklister som har orsa
Har aldrig råkat ut för nån medveten handling riktad mot mig från bilist. Däremot har jag högst medvetet prejats av kollektivtrafikens bussar vid två tillfällen.
Generellt har jag inte några egentliga problem med bilar. Det är mest cyklister som har orsa
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:18Därför cyklar man på vägen.
Därför cyklar man på vägen.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:22Det går inte på alla ställen, tyvärr, utan att jag garanterat skulle få två dussin bilister som omedelbart slänger sig på mobilerna och ringer polisen. Enda anledningen till att jag ibland ändå använder cykelbana beror på just det att polisen garanterat s
Det går inte på alla ställen, tyvärr, utan att jag garanterat skulle få två dussin bilister som omedelbart slänger sig på mobilerna och ringer polisen. Enda anledningen till att jag ibland ändå använder cykelbana beror på just det att polisen garanterat s
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:24Det finns alternativa vägar till motorväger eller motortrafikleder.
Det finns alternativa vägar till motorväger eller motortrafikleder.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:25Men inte till de vägar jag pratar om.
Men inte till de vägar jag pratar om.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:26Highway to hell?
Highway to hell?
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:32Andra Långgatans nöjespalats?
Andra Långgatans nöjespalats?
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:32Är det inte dags att erkänna att ni egentligen är samma person?
Är det inte dags att erkänna att ni egentligen är samma person?