Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:35Det är vi inte, vi är mor och dotter.
Det är vi inte, vi är mor och dotter.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 06:37Sysslingar, pysslingár eller bara syskonsjälar?
Sysslingar, pysslingár eller bara syskonsjälar?
Quote from j sollerman on 10 May 2008, 08:22Nu ska du inte vara sån mot göteborgare. Vissa har ju humor
Nu ska du inte vara sån mot göteborgare. Vissa har ju humor
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:18Ja en del Göteborgskex har det men de är från Kungälv.
Ja en del Göteborgskex har det men de är från Kungälv.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:57Jag har klarat mig från "road rage", men ett par ggr har jag fått rediga skräckupplevelser. En gång när en jag höll på att passera en påfart/avfart mellan landsväg/motorväg och en bilist får jordens hjärnsläpp och inte ser mig, jag tror hon fokuserade på
Jag har klarat mig från "road rage", men ett par ggr har jag fått rediga skräckupplevelser. En gång när en jag höll på att passera en påfart/avfart mellan landsväg/motorväg och en bilist får jordens hjärnsläpp och inte ser mig, jag tror hon fokuserade på
Quote from Lotta Lindström on 10 May 2008, 10:37Om han såg dig blev han förmodligen lika rädd som du. Förhoppningsvis lärde han sig något.
Om han såg dig blev han förmodligen lika rädd som du. Förhoppningsvis lärde han sig något.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 10:43Varför skulle han bli rädd?
Det vanligaste svaren vid samtalsterapi med mottrafikanter är:
>Det hände ju ingenting.
>Det är ok att köra så nära.
>Jag körde inte på Dig
>Jag tycker att en ½ meter inte är nära.
Varför skulle han bli rädd?
Det vanligaste svaren vid samtalsterapi med mottrafikanter är:
>Det hände ju ingenting.
>Det är ok att köra så nära.
>Jag körde inte på Dig
>Jag tycker att en ½ meter inte är nära.
Quote from Lotta Lindström on 10 May 2008, 10:47De få (tack och lov) gånger jag som bilist nästan orsakat en olycka har jag blivit ordentligt rädd. Men jag kanske tillhör ett utdöende släkte.
Men det är ju klart, idioter finns det ju överallt. När jag tog körkort fick jag rådet av en vän att utgå från
De få (tack och lov) gånger jag som bilist nästan orsakat en olycka har jag blivit ordentligt rädd. Men jag kanske tillhör ett utdöende släkte.
Men det är ju klart, idioter finns det ju överallt. När jag tog körkort fick jag rådet av en vän att utgå från
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 10:49Idioten i plåtlådan tänker: Oj? Kom det en cykel?
Var dag är det ett krig där ute på vägarna!
Idioten i plåtlådan tänker: Oj? Kom det en cykel?
Var dag är det ett krig där ute på vägarna!
Quote from Lotta W on 10 May 2008, 19:45Rasmus, det är iofs sant. De grejerna jag brukar råka ut för är troligtvis omedvetna från bilisternas sida och beror på ren dumhet och orutin. Hursomhelst brukar jag känna mig lite småskärrad av det...
Rasmus, det är iofs sant. De grejerna jag brukar råka ut för är troligtvis omedvetna från bilisternas sida och beror på ren dumhet och orutin. Hursomhelst brukar jag känna mig lite småskärrad av det...