Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:13Tur man känner lite folk i de kretsarna och det finns inga Moppegäng i Kattarp eller Hasslarp.
Tur man känner lite folk i de kretsarna och det finns inga Moppegäng i Kattarp eller Hasslarp.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:16Nä, de har flyttat. Gillade inte punktmarkeringen längre.
Nä, de har flyttat. Gillade inte punktmarkeringen längre.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:19De har mer "punktmarkering" nu. Det var snarare andra skäl till flytten.
De har mer "punktmarkering" nu. Det var snarare andra skäl till flytten.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:23Dom är ju på Miatorp nu. I Helsingborg.
Dom är ju på Miatorp nu. I Helsingborg.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:23...där schampot va billigare...?
...där schampot va billigare...?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:24ÖB ligger nära...
ÖB ligger nära...
Quote from Fredrik Närenfors on 9 May 2008, 18:17Jag blev prejad av vägen av en stor skäggig tatuerad långhårig man som stannade bilen när jag började vråla. Ilsk som ett bi kliver jag fram och undrar vad i helvete han håller på med. Han kliver då ut och säger att jag får välja mellan att bli ihjälslage
Jag blev prejad av vägen av en stor skäggig tatuerad långhårig man som stannade bilen när jag började vråla. Ilsk som ett bi kliver jag fram och undrar vad i helvete han håller på med. Han kliver då ut och säger att jag får välja mellan att bli ihjälslage
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:20Haha, trevlige Tryggve!
Haha, trevlige Tryggve!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:21Skrev nästan polare Per... men det hade inte passat nå bra.
Skrev nästan polare Per... men det hade inte passat nå bra.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 21:52Pelle du får inte bråka med helvetes änglarna de kan sluta illa
Pelle du får inte bråka med helvetes änglarna de kan sluta illa