Quote from Olof Robertson on 1 April 2008, 09:53Grattis Josefin! 🙂 Mycket starkt jobbat! Hejja hejja!
Grattis Josefin! 🙂 Mycket starkt jobbat! Hejja hejja!
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 11:03Jag skulle behöva lite tips på hur jag ska lägga upp träningen för att sakta men säkert öka distanserna och även farten.
Som där just nu så håller jag 6.30-7.30 minuter per km när jag springer 5-10 km Pers på milen i nuläget: 1.10.40En normal tränings
Jag skulle behöva lite tips på hur jag ska lägga upp träningen för att sakta men säkert öka distanserna och även farten.
Som där just nu så håller jag 6.30-7.30 minuter per km när jag springer 5-10 km Pers på milen i nuläget: 1.10.40
En normal tränings
Quote from Elias Engqvist on 2 April 2008, 12:15Det är 2 helt olika frågor:
Snabbhet och distans...
Distansen ökar du långsamt (den gamla max 10% per vecka-regeln - se till att det blir en ökning per månad men du kan gott ta ett lite kortare pass i månaden också) på ditt distanspass - se till att håll
Det är 2 helt olika frågor:
Snabbhet och distans...
Distansen ökar du långsamt (den gamla max 10% per vecka-regeln - se till att det blir en ökning per månad men du kan gott ta ett lite kortare pass i månaden också) på ditt distanspass - se till att håll
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 12:20Tack Christer .
Det känns som att distansen är viktigare än farten nu i början. Jag vill hellre orka springa längre än fort. men på sikt är ju tanken att jag även ska orka springa längre fortare 🙂
Tack Christer .
Det känns som att distansen är viktigare än farten nu i början. Jag vill hellre orka springa längre än fort. men på sikt är ju tanken att jag även ska orka springa längre fortare 🙂