Quote from Urban Nilsson on 24 March 2008, 13:59Jack: Kör på 60 minutersrådet då. Gör skillnad på distans och kvalitet då. Distans i mjukt tempo och kvalitet i det tempo som krävs.
Jack: Kör på 60 minutersrådet då. Gör skillnad på distans och kvalitet då. Distans i mjukt tempo och kvalitet i det tempo som krävs.
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 14:15Tack. Ska vidarebefordra rådet 🙂
Tack. Ska vidarebefordra rådet 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 17:27Kan jag få 60-minutersrådet förklarat för mig?
Kan jag få 60-minutersrådet förklarat för mig?
Quote from Urban Nilsson on 24 March 2008, 20:57>Jag läste att Lorenzo Nesi (tränare för Studenterna) tyckte att det inte gav så mycket med kvalitet förrän man körde milen kring 60 minuter. Kanske kan vara ett riktmärke?
Finns även i sin helhet i mitt inlägg ovan.
>Jag läste att Lorenzo Nesi (tränare för Studenterna) tyckte att det inte gav så mycket med kvalitet förrän man körde milen kring 60 minuter. Kanske kan vara ett riktmärke?
Finns även i sin helhet i mitt inlägg ovan.
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 12:39oj, här är jag borta ett par dagar och det har drösat in inlägg.
Tack ska ni ha för många goda råd. Jagkänner mig positiv inför premiärmilen på söndag!!!
oj, här är jag borta ett par dagar och det har drösat in inlägg.
Tack ska ni ha för många goda råd. Jagkänner mig positiv inför premiärmilen på söndag!!!
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 13:59För er som kanske är nyfikna kan jag meddela att jag satte nytt pers på milen på premiärmilen igår.
1.10.40 jämfört med 1.15.53 som jag hade innan, så jag kapade dryga fem minuter *glad och stolt*
Nu kämpar jag vidare ner mot timmen.
Som är huvudmålet f
För er som kanske är nyfikna kan jag meddela att jag satte nytt pers på milen på premiärmilen igår.
1.10.40 jämfört med 1.15.53 som jag hade innan, så jag kapade dryga fem minuter *glad och stolt*
Nu kämpar jag vidare ner mot timmen.
Som är huvudmålet f
Quote from Francesco Maria Di Campli on 31 March 2008, 14:05Grattis! Bra jobbat!!! 😀
Grattis! Bra jobbat!!! 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 14:07Grattis (hv).
Grattis (hv).
Quote from Sissel Svanøe on 31 March 2008, 14:10Cooolt! 5 minuters förbättring på miltiden är riktigt bra! Hur gjorde du nu då? Blev det gröt 3-4 timmar innan och välinsprungna skor och inte för mycket dricka precis innan loppet?
Cooolt! 5 minuters förbättring på miltiden är riktigt bra! Hur gjorde du nu då? Blev det gröt 3-4 timmar innan och välinsprungna skor och inte för mycket dricka precis innan loppet?
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 14:33ställde klockan på halv nio, mornade mig med en kopp kaffe, sen vid kvart över nio blev det en rejäl frukost med en tallrik havregrynsgröt och en grov brödskiva med leverpastej och ett glas juice, samt drack ett glas vatten.
Sen åt o drack jag inte något
ställde klockan på halv nio, mornade mig med en kopp kaffe, sen vid kvart över nio blev det en rejäl frukost med en tallrik havregrynsgröt och en grov brödskiva med leverpastej och ett glas juice, samt drack ett glas vatten.
Sen åt o drack jag inte något