Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 13:50Handlar inte grundfrågan egentligen om vilket kontrollbehov var och en har, eller vilken måttstock som Fredrika G väljer att kalla det?
Vissa kör enbart på känsla och bryr sig varken om att kolla distansen på kartan eller ta tiden - dessa använder sig al
Handlar inte grundfrågan egentligen om vilket kontrollbehov var och en har, eller vilken måttstock som Fredrika G väljer att kalla det?
Vissa kör enbart på känsla och bryr sig varken om att kolla distansen på kartan eller ta tiden - dessa använder sig al
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:05Fråga till Karl Sjödahl: Jag har så smått börjat försöka kolla min egen maxpuls och har inte lyckats komma ens i närheten av vad jag hade under en tävling (trots att jag där höll igen för en skada).
Så vad gäller maxpulsen så bör jag alltså inte alls bry
Fråga till Karl Sjödahl: Jag har så smått börjat försöka kolla min egen maxpuls och har inte lyckats komma ens i närheten av vad jag hade under en tävling (trots att jag där höll igen för en skada).
Så vad gäller maxpulsen så bör jag alltså inte alls bry
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 14:50Nja maxpulsen ska du nog bry dig om. Chansen är nog större att du lyckas komma upp i maxpuls på träning då man oftast tar ut sig rejält då.
Jag tänker mer på att man inte ska bry sig om och jämföra puls/fart på träning mot på tävling då de sällan stämmer
Nja maxpulsen ska du nog bry dig om. Chansen är nog större att du lyckas komma upp i maxpuls på träning då man oftast tar ut sig rejält då.
Jag tänker mer på att man inte ska bry sig om och jämföra puls/fart på träning mot på tävling då de sällan stämmer
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 19:17Det verkar lite otacksamt att ställa en fråga och sedan inte kommentera diskussionen, så därför vill jag försäkra er om att jag läst era inlägg med stort intresse. 🙂 Har dock inget speciellt jag själv vill säga, utan är mer intresserad av att läsa hur a
Det verkar lite otacksamt att ställa en fråga och sedan inte kommentera diskussionen, så därför vill jag försäkra er om att jag läst era inlägg med stort intresse. 🙂 Har dock inget speciellt jag själv vill säga, utan är mer intresserad av att läsa hur a
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 00:49Det är åt det hållet det lutar för min del, att ha det för lite analys.
Okej, lite offtopic nu: Några rekommendationer på en klocka som fungerar bra ihop med en dator, så det går att tanka över datan på ett smidigt sätt?
Det är åt det hållet det lutar för min del, att ha det för lite analys.
Okej, lite offtopic nu: Några rekommendationer på en klocka som fungerar bra ihop med en dator, så det går att tanka över datan på ett smidigt sätt?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:40Garmin forerunner fungerar klockrent med både Mac och PC 🙂
Jag ska inte lägga ut texten mer om hur bra den klockan är, det tror jag alla vet att jag tycker vid det här laget (L)
Garmin forerunner fungerar klockrent med både Mac och PC 🙂
Jag ska inte lägga ut texten mer om hur bra den klockan är, det tror jag alla vet att jag tycker vid det här laget (L)
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:57Garmin FR305: Varning för återförsäljare som haft den på sin hylla i flera år => inaktuell programvara => problem.
Även strul med en plugin från tredje part för överföring eller export från klockan. (Version 2.7x = problem och ver. 2.6x fungerar)
(Garmi
Garmin FR305: Varning för återförsäljare som haft den på sin hylla i flera år => inaktuell programvara => problem.
Även strul med en plugin från tredje part för överföring eller export från klockan. (Version 2.7x = problem och ver. 2.6x fungerar)
(Garmi
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:59"Men varning för återförsäljare som haft den på sin hylla i flera år => inaktuell programvara => problem."
Den kan man uppdatera efteråt så det är inget problem.
"Men varning för återförsäljare som haft den på sin hylla i flera år => inaktuell programvara => problem."
Den kan man uppdatera efteråt så det är inget problem.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 10:59Anders: Gör väl inget, himla lätt att uppdatera ändå (vilket är det första man alltid ska försöka göra när man köper elektronik som går att uppdatera).
Anders: Gör väl inget, himla lätt att uppdatera ändå (vilket är det första man alltid ska försöka göra när man köper elektronik som går att uppdatera).
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 11:00Karl, exakt vad jag också tycker (t+)
Karl, exakt vad jag också tycker (t+)