Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 09:03Äntligen är DS trainers inhandlade och provade. Utmärkta skor måste jag säga. Har haft lite ont i benhinnorna när jag sprungit med mina gamla skor men kände inget alls av det igår. Skönt!
Ett par skor till ska jag köpa sen borde jag kanske klara mig i år
Äntligen är DS trainers inhandlade och provade. Utmärkta skor måste jag säga. Har haft lite ont i benhinnorna när jag sprungit med mina gamla skor men kände inget alls av det igår. Skönt!
Ett par skor till ska jag köpa sen borde jag kanske klara mig i år
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 09:09Ja visst är dom underbara Anna-Karin! 🙂 När jag köpte dom sa försäljaren "du kommer inte vilja se åt dina Asics Gel Nimbus när du väl testat dom här" och jag är benägen att hålla med.... 😀
Ja visst är dom underbara Anna-Karin! 🙂 När jag köpte dom sa försäljaren "du kommer inte vilja se åt dina Asics Gel Nimbus när du väl testat dom här" och jag är benägen att hålla med.... 😀
Quote from Urban Nilsson on 6 February 2008, 09:40Även jag har köpt DS Trainer. Kanonsköna! Nu vill jag ha DS Racer till intervallerna 😉
Även jag har köpt DS Trainer. Kanonsköna! Nu vill jag ha DS Racer till intervallerna 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 6 February 2008, 09:55Blir lite nyfiken här. Någon som haft Gel Kayano och nu har DS Trainer och som kan säga vad det är för skillnad? Och finns DS Trainer i speciell damläst?
Blir lite nyfiken här. Någon som haft Gel Kayano och nu har DS Trainer och som kan säga vad det är för skillnad? Och finns DS Trainer i speciell damläst?
Quote from Lena Bjerlöw on 6 February 2008, 09:57Ahh hittade nyss på löplabbets hemsida att den fanns i dam med, men att de tar pris som dollarprisetx10....uscha.
Vill fortf veta varför den är så bra, om man kanske ska prova den iår då!
Ahh hittade nyss på löplabbets hemsida att den fanns i dam med, men att de tar pris som dollarprisetx10....uscha.
Vill fortf veta varför den är så bra, om man kanske ska prova den iår då!
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 10:19Gå in på löplabbet, testa, köp sen på nätet, voila =)
Då kan du få ett par DS Trainer för 500-600 kr.
Gå in på löplabbet, testa, köp sen på nätet, voila =)
Då kan du få ett par DS Trainer för 500-600 kr.
Quote from Johan T on 6 February 2008, 12:39Karin, jag har/har haft både Kayano och DS Trainer. Det är ganska olika skor även om båda är sköna på foten. DS Trainer är en lätt tränings-/ tävlingssko, och Kayano är en stabilare typisk mängdträningssko. Kayano är ca 100 g tyngre och håller för minst d
Karin, jag har/har haft både Kayano och DS Trainer. Det är ganska olika skor även om båda är sköna på foten. DS Trainer är en lätt tränings-/ tävlingssko, och Kayano är en stabilare typisk mängdträningssko. Kayano är ca 100 g tyngre och håller för minst d
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 16:16Tack för infon Jonas. Jag har planerat att ha ett par kayano och ett par DS trainer. Det låter som om dom skulle komplettera varann så som jag tänkt.
Tack för infon Jonas. Jag har planerat att ha ett par kayano och ett par DS trainer. Det låter som om dom skulle komplettera varann så som jag tänkt.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 16:24var är det ni brukar beställa skor från? finns 100-tals sidor men skulle vilja ha tips på sidor någon har erfarenhet av att beställa från.
var är det ni brukar beställa skor från? finns 100-tals sidor men skulle vilja ha tips på sidor någon har erfarenhet av att beställa från.
Quote from Lena Bjerlöw on 6 February 2008, 17:01Tack Jonas. Ja man kanske ska ha ett par såna som kompement till Gel Kayano då. Kan vara kul att testa skillnaden.
Tack Jonas. Ja man kanske ska ha ett par såna som kompement till Gel Kayano då. Kan vara kul att testa skillnaden.