Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:27Det tycker jag låter som en bra idé (t+)
Så kan man ägna sig åt att laga mat och sy istället. Och låta bli att köra bil. Oh Glory!
Det tycker jag låter som en bra idé (t+)
Så kan man ägna sig åt att laga mat och sy istället. Och låta bli att köra bil. Oh Glory!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:12Tyvärr tillhör inte jag de där duktiga morgonjoggarna. Kommer bara ut någon gång ibland på morgonen.
Tyvärr tillhör inte jag de där duktiga morgonjoggarna. Kommer bara ut någon gång ibland på morgonen.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 12:52Psykologitestet skulle nog fälla mig. Jag har aldrig sprungit ett pass i hela mitt liv utan att ta tid, jag har antecknat alla mina mellantider på alla pass i alla år och jag tar semester under fotbolls-VM, och hade jag haft barn hade jag synkroniserat al
Psykologitestet skulle nog fälla mig. Jag har aldrig sprungit ett pass i hela mitt liv utan att ta tid, jag har antecknat alla mina mellantider på alla pass i alla år och jag tar semester under fotbolls-VM, och hade jag haft barn hade jag synkroniserat al
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 13:12Japp Lena, du är man!
Japp Lena, du är man!
Quote from Lars Breström on 6 December 2010, 10:28Sen jag skrev tråden har jag varit slö och legat kvar i sängen så länge jag kunnat om morgnarna, min imorgon ska jag baske mig upp och köra min vetenskapliga runda igen.
När jag möter en löpare ska jag utbrista:
"Oh, så snygg och stark du är!" eller något
Sen jag skrev tråden har jag varit slö och legat kvar i sängen så länge jag kunnat om morgnarna, min imorgon ska jag baske mig upp och köra min vetenskapliga runda igen.
När jag möter en löpare ska jag utbrista:
"Oh, så snygg och stark du är!" eller något
Quote from Christer Heinbäck on 6 December 2010, 18:09"Om du sprang i morse i Kristinehamn är du förmodligen kvinna och lite annorlunda" 😀
Det är min slutsats.
För jag såg inte mer än en enda människa som var utanför en bil, och hon stod och väntade på bussen.provar imorgon igen.
"Om du sprang i morse i Kristinehamn är du förmodligen kvinna och lite annorlunda" 😀
Det är min slutsats.
För jag såg inte mer än en enda människa som var utanför en bil, och hon stod och väntade på bussen.
provar imorgon igen.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:16Lena: Då är vi två...
Tränar nästan aldrig på morgonen, om inte någon tvingar mig. Byter själv däck på bilen och hjälper gladeligen mina manliga grannar med detta.
Hatar dessutom att städa och diska. Funderar skarpt på hemhjälp (fastän det är bara jag i
Lena: Då är vi två...
Tränar nästan aldrig på morgonen, om inte någon tvingar mig. Byter själv däck på bilen och hjälper gladeligen mina manliga grannar med detta.
Hatar dessutom att städa och diska. Funderar skarpt på hemhjälp (fastän det är bara jag i
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:41Härligt Fia - känns skönt med en frände!
Diskar, det gör jag en gång varannan vecka. Städar, nja i nödfall kan jag väl dra runt dammsugaren. Men inte under byråer och sånt. Jag läser tidningen på toaletten och äter middag framför sportsändningar på tv. I
Härligt Fia - känns skönt med en frände!
Diskar, det gör jag en gång varannan vecka. Städar, nja i nödfall kan jag väl dra runt dammsugaren. Men inte under byråer och sånt. Jag läser tidningen på toaletten och äter middag framför sportsändningar på tv. I
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 21:44Kanske är det svårare för oss kvinnor att få till vardagslogistiken. Ofta är jag nödd och tvungen att springa på morgonen om det ska bli något alls. Fast jag vet också män som springer innan barnaväckning.
Kanske är det svårare för oss kvinnor att få till vardagslogistiken. Ofta är jag nödd och tvungen att springa på morgonen om det ska bli något alls. Fast jag vet också män som springer innan barnaväckning.
Quote from Lars Breström on 7 December 2010, 09:14Sandra L, coolast i Kristinehamn 😉
Sandra L, coolast i Kristinehamn 😉