Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 08:31Bra att du skiljer på löpare och joggare.
Bra att du skiljer på löpare och joggare.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 08:37Igår kväll såg jag bara 1 man på skidor när jag sprang 3 varv på ursviks 5km spår mellan 21:35 och 21:54
Igår kväll såg jag bara 1 man på skidor när jag sprang 3 varv på ursviks 5km spår mellan 21:35 och 21:54
Quote from Jonny Persson on 3 December 2010, 08:56Per: Just i morse tänkte jag på det för det var så tydligt! Normalt sett är det mest morgonjoggare.
Per: Just i morse tänkte jag på det för det var så tydligt! Normalt sett är det mest morgonjoggare.
Quote from Håkan Öhling on 3 December 2010, 10:35Hur ser man att det är en löpare?
Kläder eller fart?
Hur ser man att det är en löpare?
Kläder eller fart?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 10:53Det är varken kläder eller fart som avgör utan det är deras halvhjärtade attityd till livet.
Det är varken kläder eller fart som avgör utan det är deras halvhjärtade attityd till livet.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 10:54Håller med, löpare borde skaffa sig ett liv!
Håller med, löpare borde skaffa sig ett liv!
Quote from Jonny Persson on 3 December 2010, 11:30Torbjörn: Det är nog varken kläder eller fart det syns på utan drivet i steget. Just på morgonen så brukar de flesta vara ute och jogga.
Torbjörn: Det är nog varken kläder eller fart det syns på utan drivet i steget. Just på morgonen så brukar de flesta vara ute och jogga.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 15:05Flamman är steriliserad så hon löper inte.
Flamman är steriliserad så hon löper inte.
Quote from Joel Enqvist on 3 December 2010, 17:18Flera stycken har poängterat att kvinnodominansen vid -15 grader har att göra med den låga risken att bli våldtagen.
Det är fortfarande så att risken för att bli överfallen är betydligt större om du är MAN, särskilt UNG KILLE! Ta reda på hur verklighete
Flera stycken har poängterat att kvinnodominansen vid -15 grader har att göra med den låga risken att bli våldtagen.
Det är fortfarande så att risken för att bli överfallen är betydligt större om du är MAN, särskilt UNG KILLE! Ta reda på hur verklighete
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:33Jag vet, men när det verkar som många kvinnor blir _mer_ rädda när det är kallt och mörkt? När statistiken och mitt förvirrade förnuft säger mig att det är tvärtom?
Jag vet, men när det verkar som många kvinnor blir _mer_ rädda när det är kallt och mörkt? När statistiken och mitt förvirrade förnuft säger mig att det är tvärtom?