Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 11:42Köpenhamn 06.10 - såg en lannan öpare och det var en kvinna. Å andra sidan är jag själv man, så det blir oavgjort.
Köpenhamn 06.10 - såg en lannan öpare och det var en kvinna. Å andra sidan är jag själv man, så det blir oavgjort.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:23Inlägget är raderat av Olle
Inlägget är raderat av Olle
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:29Hurra!
Jag får chansen att bli förnedrad i TV!
eller nej tack!
Hurra!
Jag får chansen att bli förnedrad i TV!
eller nej tack!
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:34Jag kutade efter tidningen som vanligt i morse typ 06.12...å den enda som jag mötte var vår katt Flaming Star (kallad Flamman..) å hon är tjej...själv är jag av motsatt kön.
Jag kutade efter tidningen som vanligt i morse typ 06.12...å den enda som jag mötte var vår katt Flaming Star (kallad Flamman..) å hon är tjej...själv är jag av motsatt kön.
Quote from Lars Breström on 2 December 2010, 13:41"Jag kutade efter tidningen som vanligt i morse"
Fler frågor dök upp i mitt huvud:
Hur snabbt sprang tidningen?
Herrtidning eller damtidning?
Springer tidningen ifrån dig eller brukar du hinna ifatt?
"Jag kutade efter tidningen som vanligt i morse"
Fler frågor dök upp i mitt huvud:
Hur snabbt sprang tidningen?
Herrtidning eller damtidning?
Springer tidningen ifrån dig eller brukar du hinna ifatt?
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:45@Daniel
Det kanske var denna tidningen Kjelle-Belle sprang efter..
http://www.flamman.se/
@Daniel
Det kanske var denna tidningen Kjelle-Belle sprang efter..
http://www.flamman.se/
Quote from Lars Breström on 2 December 2010, 14:39Haha, ja, så måste det vara.
Haha, ja, så måste det vara.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 15:25Jag var också ute och sprang, men såg inte en endaste själ (förutom ett antal bilar då förstås) - så är det att bo på landet! (H)
Jag var också ute och sprang, men såg inte en endaste själ (förutom ett antal bilar då förstås) - så är det att bo på landet! (H)
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:18Oj då Daniel å illbatting...."herrtidning" nej du när man har så myche fin nakenshow på FunBeat....dvs alla underbara streakare....ehe.
Sen vägrar jag på det bestämdaste att delge eder min politiska förankring å det är helt i linje med beslut i Sveriges R
Oj då Daniel å illbatting...."herrtidning" nej du när man har så myche fin nakenshow på FunBeat....dvs alla underbara streakare....ehe.
Sen vägrar jag på det bestämdaste att delge eder min politiska förankring å det är helt i linje med beslut i Sveriges R
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 21:07Jag vill gärna återupprätta Sumpans rykte som löparstad - kan du inte säga när du passerar nästa gång Daniel, och vid vilken tid, så jag kan dra en vända runt Lötsjön då? 🙂
Jag vill gärna återupprätta Sumpans rykte som löparstad - kan du inte säga när du passerar nästa gång Daniel, och vid vilken tid, så jag kan dra en vända runt Lötsjön då? 🙂