Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ge mig en hålltid för Söder så kan jag ut och kuta lite då också för att förbättra statistiken ytterligare. 😉 Själv promenerade jag till jobbet i morse men jag sprang hem på eftermiddagen, är jag fortfarande kvinna då? På morgonen såg jag för ovanlighete

Springer regelbundet till jobbet året runt och passerar en tredjedel av ett av Stockholms mest frekventerade motion/promenad/kissa hundensstråk (Kungsholmen runt). Har aldrig reflekterat över detta direkt, men kan nog säga att jag ser fler kvinnor än män

Ett sånt uttryck har väl inte du? Bara alla andra?

Haha, ja jag undrar just vad folk tycker om mig när jag kommer slirandes utmed Årstaviken med min ryggsäck. Jag försöker inte medvetet se seriös ut i alla fall. 😀

Själv brukade jag, då jag hade lite längre till jobbet och färdades vid en vältrafikerad cykelväg, räkna antalet cylkister med resp utan hjälm när jag promenerade till jobbet.
Det blev alltid 50/50. (med övervikt för hjälmbärare in mot stan och övervikt f

@ christer,

Självklart har bara alla andra det. Glömde för ett ögonblick att jag är helt felfri.

Jo, det verkade som hade en släng av det! Jag VET ju att det är bara jag som är felfri!

På Uppsala central station så försöker jag se ut som att jag ska hinna med tåget in på stationen...å därefter att hinna med bussen som ju står utanför..å jag kan inte tänka mig att någon fattar att jag håller på att jogga ihop en eller två kilometrar...el

Skansbron - Årstaviken - Hornstull huserade idag vid 7-8-snåret följande (syfte motion/transport bedömde jag efter uppsyn och klädsel helt enkelt):

5 löpare, varav en man, alla ute i motionssyfte.
9 cyklister, alla män, alla ute i transportsyfte (de hade

Danderyd->Stadshagen 7-8 nu på morgonen.

3 manliga löpare
1 manlig joggare
2 kvinnliga joggare