Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:37Vad är det för fel på den "seriösa minen"?
Vad är det för fel på den "seriösa minen"?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:42Jag tror många är rädda för att ta träning seriöst, det är alltid lättare att förklara en dålig prestation med "äsch, jag tar inte så seriöst på det här ändå". (H)
Jag tror många är rädda för att ta träning seriöst, det är alltid lättare att förklara en dålig prestation med "äsch, jag tar inte så seriöst på det här ändå". (H)
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 22:01😀 Sprang imorse! Såg inga andra löpare, en hundägare (kvinna). Det är alltid lika kul att med min pannlampa tassa upp i ryggen på pendlarna och med ett glatt godmorgon jogga förbi!
😀 Sprang imorse! Såg inga andra löpare, en hundägare (kvinna). Det är alltid lika kul att med min pannlampa tassa upp i ryggen på pendlarna och med ett glatt godmorgon jogga förbi!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 00:56Ja, ja, Ni är alla jävligt duktiga.
Bekräftelsemissbrukare är vi allihopa. Du me, och jag me...
Ja, ja, Ni är alla jävligt duktiga.
Bekräftelsemissbrukare är vi allihopa. Du me, och jag me...
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 07:50Allt för att känna sig duktig 🙂 Och snygg och stark. Fast då vill man ju ha någon som säger "Oh, så snygg och stark du är!" 😉
Allt för att känna sig duktig 🙂 Och snygg och stark. Fast då vill man ju ha någon som säger "Oh, så snygg och stark du är!" 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 08:33Räknade bilförare en gång. Av 100 bilar där det satt både man och kvinna i framsätena så kördes bilen av män i ca 90 av bilarna. Kanske satt kvinnorna och stretchade sedan morgonlöpningen 🙂
Räknade bilförare en gång. Av 100 bilar där det satt både man och kvinna i framsätena så kördes bilen av män i ca 90 av bilarna. Kanske satt kvinnorna och stretchade sedan morgonlöpningen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 08:46Jag trodde att det var vedertaget att män är bättre bilförare?
Jag trodde att det var vedertaget att män är bättre bilförare?
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 08:53Jag vill bara gratulera Daniel till en helt underbar trådrubrik
"Om du sprang ute i morse är du förmodligen kvinna". (t+)På nätet går att läsa, frågan aktualiserades i samband med "Semenya-fallet", att könstest omfattar: kromosomuppsättning, inre och yt
Jag vill bara gratulera Daniel till en helt underbar trådrubrik
"Om du sprang ute i morse är du förmodligen kvinna". (t+)
På nätet går att läsa, frågan aktualiserades i samband med "Semenya-fallet", att könstest omfattar: kromosomuppsättning, inre och yt
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:01Så länge man inte MÅSTE springa på morgonen för att vara kvinna så är jag nöjd (H)
Så länge man inte MÅSTE springa på morgonen för att vara kvinna så är jag nöjd (H)
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:14Är det dåligt väder så borde kvinnorna vara inne i stugvärmen.
Är det dåligt väder så borde kvinnorna vara inne i stugvärmen.