Quote from Berit Bengtson on 29 May 2009, 15:08De hjul jag upplever bäst är mina kolfiberhjul
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/normal_H%C3%B6ger%20sida.JPGMen annars upplever jag ingen större skillnad mellan OpenPro och DT-hjulen.
Olika däck märks MYCKET mer.
De hjul jag upplever bäst är mina kolfiberhjul
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/normal_H%C3%B6ger%20sida.JPG
Men annars upplever jag ingen större skillnad mellan OpenPro och DT-hjulen.
Olika däck märks MYCKET mer.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:42Är det dina Posörhjul?
Är det dina Posörhjul?
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 16:40Snygg, får trösta med mig att min har samma "färg"
Snygg, får trösta med mig att min har samma "färg"
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 16:44Det är gamla loggan så då har leveranstiden varit lång på Håkans nyförvärv.
Det är gamla loggan så då har leveranstiden varit lång på Håkans nyförvärv.
Quote from Berit Bengtson on 29 May 2009, 18:59David:
För att vara en som så gärna och ofta letar efter ursäkter för att spy galla över Canyon verkar du ha örnkoll över modellväxlingarna.Vad kan det bero på?
Är det inte dags att komma ut ur garderoben nu och erkänna hur mkt du EGENTLIGEN suktar eft
David:
För att vara en som så gärna och ofta letar efter ursäkter för att spy galla över Canyon verkar du ha örnkoll över modellväxlingarna.
Vad kan det bero på?
Är det inte dags att komma ut ur garderoben nu och erkänna hur mkt du EGENTLIGEN suktar eft
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 19:12Jag trivs utmärkt med min nya leksak och finner ingen anledning att vänta i veckar, månader, kvartal, halvår eller mer, på en ny cykel.
Den nya loggan är inte så svår att känna igen. Det är bara Mårtens Magmaa som har något mer irritírriterande för ögone
Jag trivs utmärkt med min nya leksak och finner ingen anledning att vänta i veckar, månader, kvartal, halvår eller mer, på en ny cykel.
Den nya loggan är inte så svår att känna igen. Det är bara Mårtens Magmaa som har något mer irritírriterande för ögone
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 10:45väcker denna tråd med en fråga om riktning av handbyggda hjul med dt revolution-ekrar. jag har problem med att ett par av ekrarna vrider sig när jag riktar. alltså att själva ekern s a s "följer med" när jag vrider på nippeln. jag antar att det är normalt
väcker denna tråd med en fråga om riktning av handbyggda hjul med dt revolution-ekrar. jag har problem med att ett par av ekrarna vrider sig när jag riktar. alltså att själva ekern s a s "följer med" när jag vrider på nippeln. jag antar att det är normalt
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 10:49Du har problem om gängningen på ekern inte räcker till. Annars händer inget.
Du har problem om gängningen på ekern inte räcker till. Annars händer inget.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 15:56Et lite innspil når det gjeller aluminiun nippler.
Jeg opplever stadig at kraven på nipplene ryker. Mine sitter på et par Amerikan Classic offroad felger.Har snart skiftet halvparten.
Men det er mulighvis forskell på aluminiums nippler ?
Et lite innspil når det gjeller aluminiun nippler.
Jeg opplever stadig at kraven på nipplene ryker. Mine sitter på et par Amerikan Classic offroad felger.
Har snart skiftet halvparten.
Men det er mulighvis forskell på aluminiums nippler ?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 15:57De är fortfarande en svag del i ett hjul.
De är fortfarande en svag del i ett hjul.