Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOm Ride of Hope
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom att det är nio olika tävlingsdagar så gör jag efter tips från Jonas en tråd för diskussion kring loppet.

Först ut är att jag innan jag lyckas klura ut vad f-n det är för fel på kartan (har redan debuggat det i ett par timmar 🙁 ), har gjort om

Bra idé ... och smart att lägga ut etapparna på det viset

Otroligt bra initiativ, av er alla, att arrangera detta evenemang. Synd att man precis har kommit tillbaka från 6 veckors semester, men jag ska försöka ställa upp i ngt lopp. (om jag kan vara ledig mer)

Kör Linköpings etappen Jimmy 😉

Det är den jag har tänkt i sådana fall. Ska höra med jobbet..men det är definitivt för en god sak, så det är säkert grönt. Om jag ska cykla, så ska jag även få med lite cykelkompisar.

Bra: Prata med de på jobbet också ... kanske kan chefen ställa upp, sponsra, deltar 😉

Man BEHÖVER ju inte cykla.. *hosthost*

😀

Klart man vill cykla 🙂
Vet inte om det går men jag dagdrömmer f n om att
a) jag skaffat min drömcykel, och jag och maken har barnvakt och kan cykla ihop
(tror ni dagis passar barnen om man säger att det är för barncancerfonden? (H)) eller cykelkärra ...

Nu har jag anmält mig till sista dagen i alla fall.
Har också lagt ut länk till Ride of Hope i VCK:s forum.
Hur många deltagare tror ni att det blir?
Är banan bestämd i detalj?

Härligt Gunnar! (t+)

Nej, jag tror inte att vägen mellan Uppsala och Gärdet i Stockholm är spikad, men det kommer nog bli klart inom de närmaste veckorna.

Tror att vi räknar med ca 100 deltagare per dag (färre på vardagarna och kanske lite fler på helge