Quote from Guest on 26 May 2008, 12:54Eftersom att det är nio olika tävlingsdagar så gör jag efter tips från Jonas en tråd för diskussion kring loppet.
Först ut är att jag innan jag lyckas klura ut vad f-n det är för fel på kartan (har redan debuggat det i ett par timmar 🙁 ), har gjort om
Eftersom att det är nio olika tävlingsdagar så gör jag efter tips från Jonas en tråd för diskussion kring loppet.
Först ut är att jag innan jag lyckas klura ut vad f-n det är för fel på kartan (har redan debuggat det i ett par timmar 🙁 ), har gjort om
Quote from Lena O on 26 May 2008, 13:04Bra idé ... och smart att lägga ut etapparna på det viset
Bra idé ... och smart att lägga ut etapparna på det viset
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 16:48Otroligt bra initiativ, av er alla, att arrangera detta evenemang. Synd att man precis har kommit tillbaka från 6 veckors semester, men jag ska försöka ställa upp i ngt lopp. (om jag kan vara ledig mer)
Otroligt bra initiativ, av er alla, att arrangera detta evenemang. Synd att man precis har kommit tillbaka från 6 veckors semester, men jag ska försöka ställa upp i ngt lopp. (om jag kan vara ledig mer)
Quote from Lena O on 26 May 2008, 16:51Kör Linköpings etappen Jimmy 😉
Kör Linköpings etappen Jimmy 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 16:54Det är den jag har tänkt i sådana fall. Ska höra med jobbet..men det är definitivt för en god sak, så det är säkert grönt. Om jag ska cykla, så ska jag även få med lite cykelkompisar.
Det är den jag har tänkt i sådana fall. Ska höra med jobbet..men det är definitivt för en god sak, så det är säkert grönt. Om jag ska cykla, så ska jag även få med lite cykelkompisar.
Quote from Lena O on 26 May 2008, 16:55Bra: Prata med de på jobbet också ... kanske kan chefen ställa upp, sponsra, deltar 😉
Bra: Prata med de på jobbet också ... kanske kan chefen ställa upp, sponsra, deltar 😉
Quote from Emma Sjöberg on 26 May 2008, 17:01Man BEHÖVER ju inte cykla.. *hosthost*
😀
Man BEHÖVER ju inte cykla.. *hosthost*
😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 13:07Klart man vill cykla 🙂
Vet inte om det går men jag dagdrömmer f n om att
a) jag skaffat min drömcykel, och jag och maken har barnvakt och kan cykla ihop
(tror ni dagis passar barnen om man säger att det är för barncancerfonden? (H)) eller cykelkärra ...
Klart man vill cykla 🙂
Vet inte om det går men jag dagdrömmer f n om att
a) jag skaffat min drömcykel, och jag och maken har barnvakt och kan cykla ihop
(tror ni dagis passar barnen om man säger att det är för barncancerfonden? (H)) eller cykelkärra ...
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:03Nu har jag anmält mig till sista dagen i alla fall.
Har också lagt ut länk till Ride of Hope i VCK:s forum.
Hur många deltagare tror ni att det blir?
Är banan bestämd i detalj?
Nu har jag anmält mig till sista dagen i alla fall.
Har också lagt ut länk till Ride of Hope i VCK:s forum.
Hur många deltagare tror ni att det blir?
Är banan bestämd i detalj?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:17Härligt Gunnar! (t+)
Nej, jag tror inte att vägen mellan Uppsala och Gärdet i Stockholm är spikad, men det kommer nog bli klart inom de närmaste veckorna.
Tror att vi räknar med ca 100 deltagare per dag (färre på vardagarna och kanske lite fler på helge
Härligt Gunnar! (t+)
Nej, jag tror inte att vägen mellan Uppsala och Gärdet i Stockholm är spikad, men det kommer nog bli klart inom de närmaste veckorna.
Tror att vi räknar med ca 100 deltagare per dag (färre på vardagarna och kanske lite fler på helge