Quote from Lena O on 27 July 2008, 11:04Mr Vacchi nämnde loppet i direktsändning igår ...
och även hans blogg
Coolt! (t+)http://www.kadens.se/blogs/roberto/1660.htm
Mr Vacchi nämnde loppet i direktsändning igår ...
och även hans blogg
Coolt! (t+)
Quote from Viktor Wrede on 27 July 2008, 11:15Gjorde han???? Jag sms:ade nämligen in till dem och bad dem nämna loppet!!!!!
Gjorde han???? Jag sms:ade nämligen in till dem och bad dem nämna loppet!!!!!
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 10:10Varför är det ingen från CK Hymer med i startlistan sträcka LKPG-NyKPG?? Eller är det doldisar allihop? Vore kul om man kunde se hur många som startar varje sträcka, även anonyma.
Varför är det ingen från CK Hymer med i startlistan sträcka LKPG-NyKPG?? Eller är det doldisar allihop? Vore kul om man kunde se hur många som startar varje sträcka, även anonyma.
Quote from Lena O on 28 July 2008, 13:01Håller med dig Andrew ... kan du inte piska upp stämning där borta på andra sidan Roxen. Jag har cyklat med några under förra vecka och fick förklara för de vad det handlar om.
Ord har gjort ett riktigt bra jobb genom att ge oss tillgång till deras målgån
Håller med dig Andrew ... kan du inte piska upp stämning där borta på andra sidan Roxen. Jag har cyklat med några under förra vecka och fick förklara för de vad det handlar om.
Ord har gjort ett riktigt bra jobb genom att ge oss tillgång till deras målgån
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 16:41Jeez, det är så kvavt att jag svettas av att hamra på tangenterna. Nästan så att jobbet har sin lockelse i det att där finns AirCon. Men bara nästan.
Trodde Hymer var med som arrangör/sponsor och därigenom ville ha med mycket folk. Nu blir de ju utskåpad
Jeez, det är så kvavt att jag svettas av att hamra på tangenterna. Nästan så att jobbet har sin lockelse i det att där finns AirCon. Men bara nästan.
Trodde Hymer var med som arrangör/sponsor och därigenom ville ha med mycket folk. Nu blir de ju utskåpad
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 09:20Skickade ett mail till Hymer igår och ställde frågan, de är ju trots allt med som med-arrangör så då borde väl några vara med.
Skickade ett mail till Hymer igår och ställde frågan, de är ju trots allt med som med-arrangör så då borde väl några vara med.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:22Direkt resultat, en anmäld från Hymer 😉
Direkt resultat, en anmäld från Hymer 😉
Quote from Lena O on 29 July 2008, 22:06(t+)
(t+)