Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOm Ride of Hope
You need to log in to create posts and topics.

Jag läste på BCF-sidan att de flesta barnen ligger på Östra, så det får nog bli så!

Kontakta mig offline för att reda ut detta.

Jag svarade på mailet du skickade!

Nu har jag fått svar från våran representant på Barncancerfonden.

"Drottning Silvias barnsjukhus ligger på Östra. Däremot strålas en del barn på Sahlgrenska, men det rätta är alltså Östra och Drottning Silvias barnsjukhus."

Nu går det äntligen att se vilka som anmält sig till loppet och donerat pengar (se "Tack till donatorerna"-listan på http://www.rideofhope.se).

Jag har också rättat en bugg (cykelklubbstillhörighet sparades aldrig) så gå gärna in och se att ni är anmälda och a

Gary = CK Antilopen (ifall du glömde bort efter vår samtal 😉 )

Ser att CK Antilopen ligger bra till ;:) Nu är det upp till alla er andra i olika cykelklubbar att anta utmaningen!!!

Nu kan man se startlistorna för respektive dag.

Ska anmäla mig, får se hur många jag kan få med mig från jobbet. Sponsring kan bli svårt men jag ska undersöka möjligheterna. Jobbar på Ericsson så har igen aning om vilken policy de har. Bra initiativ. Tänkte cykla Linköping-Nyköping, finns det någon som

Anmäld o klar men det syns inte, tar det ett par dagar? Ser klent ut med folk på en del sträckor, får hoppas det är många som inte syns. För en sak som denna borde väl många ställa upp på.