Quote from Zsuzsi Zsédely on 29 May 2008, 04:32Jag läste på BCF-sidan att de flesta barnen ligger på Östra, så det får nog bli så!
Jag läste på BCF-sidan att de flesta barnen ligger på Östra, så det får nog bli så!
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 09:16Kontakta mig offline för att reda ut detta.
Kontakta mig offline för att reda ut detta.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 29 May 2008, 13:05Jag svarade på mailet du skickade!
Jag svarade på mailet du skickade!
Quote from Lena O on 29 May 2008, 15:37Nu har jag fått svar från våran representant på Barncancerfonden.
"Drottning Silvias barnsjukhus ligger på Östra. Däremot strålas en del barn på Sahlgrenska, men det rätta är alltså Östra och Drottning Silvias barnsjukhus."
Nu har jag fått svar från våran representant på Barncancerfonden.
"Drottning Silvias barnsjukhus ligger på Östra. Däremot strålas en del barn på Sahlgrenska, men det rätta är alltså Östra och Drottning Silvias barnsjukhus."
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 13:49Nu går det äntligen att se vilka som anmält sig till loppet och donerat pengar (se "Tack till donatorerna"-listan på www.rideofhope.se).
Jag har också rättat en bugg (cykelklubbstillhörighet sparades aldrig) så gå gärna in och se att ni är anmälda och a
Nu går det äntligen att se vilka som anmält sig till loppet och donerat pengar (se "Tack till donatorerna"-listan på http://www.rideofhope.se).
Jag har också rättat en bugg (cykelklubbstillhörighet sparades aldrig) så gå gärna in och se att ni är anmälda och a
Quote from Lena O on 7 July 2008, 16:13Gary = CK Antilopen (ifall du glömde bort efter vår samtal 😉 )
Gary = CK Antilopen (ifall du glömde bort efter vår samtal 😉 )
Quote from Viktor Wrede on 7 July 2008, 19:55Ser att CK Antilopen ligger bra till ;:) Nu är det upp till alla er andra i olika cykelklubbar att anta utmaningen!!!
Ser att CK Antilopen ligger bra till ;:) Nu är det upp till alla er andra i olika cykelklubbar att anta utmaningen!!!
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 22:06Nu kan man se startlistorna för respektive dag.
Nu kan man se startlistorna för respektive dag.
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 22:07Ska anmäla mig, får se hur många jag kan få med mig från jobbet. Sponsring kan bli svårt men jag ska undersöka möjligheterna. Jobbar på Ericsson så har igen aning om vilken policy de har. Bra initiativ. Tänkte cykla Linköping-Nyköping, finns det någon som
Ska anmäla mig, får se hur många jag kan få med mig från jobbet. Sponsring kan bli svårt men jag ska undersöka möjligheterna. Jobbar på Ericsson så har igen aning om vilken policy de har. Bra initiativ. Tänkte cykla Linköping-Nyköping, finns det någon som
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 22:29Anmäld o klar men det syns inte, tar det ett par dagar? Ser klent ut med folk på en del sträckor, får hoppas det är många som inte syns. För en sak som denna borde väl många ställa upp på.
Anmäld o klar men det syns inte, tar det ett par dagar? Ser klent ut med folk på en del sträckor, får hoppas det är många som inte syns. För en sak som denna borde väl många ställa upp på.