Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOm Ride of Hope
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan hjälpa till och testcykla sträckan om vi vill testa olika alternativ.
Har ganska bra koll på Uppsala och bort mot Märsta osv...
Man kan ju även lägga sträckningen så att man passerar Löwenströmska Sjukhuset på vägen, jag vet inte om dom har någon

Redan fått in över 50000! Inte illa alls. Ska kolla om jag kan delta i något lopp. Om inte annat så anmäler jag mig nog iaf!

Gunnar. Har du gjort dig synlig med din anmälan, så att vänner som inte ska cykla men vill skänka kan också skänka i ditt namn (så att säga)
Linus: Hur uppdatera du sidan? Jag ser inte Gunnars namn i listan.

Jag fick klart imorse att byta de dagar jag jo

Gary, har du bogserlina om jag skulle få för mig att anmäla mig till alla etapperna också ? 😉

I början är det inga problem men på slutet kan det bli segt...
Eller om någon har numret till färdtjänst... hahaha

Fan, jag vill också cykla alla sträckorna.

Det är de lokala cykelklubbarna som arrangerar de olika dagarna, vi bestämmer inte vägen, de gör det.

Med hjälp av en kollega på jobbet lyckades vi fixa kartan som visar loppet. Säg till om det fortsätter att strula.

EDIT: Alltså den ni hittar på http://www.rideofhope.se under fliken "Loppet".

En fråga om Göteborg- det står att start sker från Drottning Silvias Barnsjukhus och sedan att det startar från Sahlgrenska. Rätta mig om jag har fel med barnsjukhuset ligger på Östra Sjukhuset en bit utanför Göteborg.

Jo det är nog mitt fel ... jag har trott att de två satt ihop!
Jag ska kolla med våran BCF representant vad som är rätt.
Starten skall utgå från den Barnonkologiska centrum!

Jag tror att jag har gjort mig synlig. Det var väl en ruta man skulle kryssa i om man INTE ville vara synlig?

gary, hur ska det vara?

Gunnar, hur menar du?