Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 15:52Funderar på att cykla två etapper (Västerås->Uppsala->Stockholm) men hur gör ni med logi och packning? (Tips på billig logi i Uppsala?) Man vill ju ha med sig några fräscha kläder när man kommer fram. Har arrangörerna någon smart lösning eller ska man för
Funderar på att cykla två etapper (Västerås->Uppsala->Stockholm) men hur gör ni med logi och packning? (Tips på billig logi i Uppsala?) Man vill ju ha med sig några fräscha kläder när man kommer fram. Har arrangörerna någon smart lösning eller ska man för
Quote from Lisa Bringhed on 18 July 2008, 16:17Jag klurar på Örebro - Linköping och Linköping - Nyköping. Det lutar åt den senare. Kan nog bara komma ifrån jobbet en dag efter semestern.
Andrew vi kan gå tillsammans och snacka med HR 🙂 Kanske ordna hämtning i Nyköping?
Jag klurar på Örebro - Linköping och Linköping - Nyköping. Det lutar åt den senare. Kan nog bara komma ifrån jobbet en dag efter semestern.
Andrew vi kan gå tillsammans och snacka med HR 🙂 Kanske ordna hämtning i Nyköping?
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 17:16Tjenare,
Igna problem:
Er packning tar följebilen. Behöver man övernattning så skicka ett mail till Gary, gary@venacava.se, eftersom att han ska cykla alla dagar så organiserar han övernattningarna (som oftast löses genom att vi sover i cykelklubbarnas
Tjenare,
Igna problem:
Er packning tar följebilen. Behöver man övernattning så skicka ett mail till Gary, gary@venacava.se, eftersom att han ska cykla alla dagar så organiserar han övernattningarna (som oftast löses genom att vi sover i cykelklubbarnas
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 17:44Ah, missade FAQ länken på hemsidan.
Ah, missade FAQ länken på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 18:14La precis upp FAQ:n så det var inget du missat... 😀
La precis upp FAQ:n så det var inget du missat... 😀
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 11:36Mats, jag börjar jobba på måndag igen. Slå mig en signal på 2635 så kan vi prata ihop oss. Borde gå att lösa transport från Nyköping på något sätt. Ska ut och rulla 6-7 mil nu för att få upp formen lite efter semestern, har inte blivit mycket cykel utan m
Mats, jag börjar jobba på måndag igen. Slå mig en signal på 2635 så kan vi prata ihop oss. Borde gå att lösa transport från Nyköping på något sätt. Ska ut och rulla 6-7 mil nu för att få upp formen lite efter semestern, har inte blivit mycket cykel utan m
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 20:53Kan man förvara sin cykel säkert någonstans när man undersöker staden?
Kan man förvara sin cykel säkert någonstans när man undersöker staden?
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 22:02D M, frågar du Andrew eller var det en fråga om loppet?
D M, frågar du Andrew eller var det en fråga om loppet?
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 01:33Loppet.
Loppet.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 22 July 2008, 04:48Ta med ett wire-lås i packningen. Det tar ingen större plats.
Jag har alltid ett sådant med till Motala och annorstädes.
Sen finns ju kontrollen och övernattningslokalen. Vi finns i närheten, tillsammans med någon följebil.
Möjligheterna är många.
Ta med ett wire-lås i packningen. Det tar ingen större plats.
Jag har alltid ett sådant med till Motala och annorstädes.
Sen finns ju kontrollen och övernattningslokalen. Vi finns i närheten, tillsammans med någon följebil.
Möjligheterna är många.