Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOm Ride of Hope
You need to log in to create posts and topics.

Funderar på att cykla två etapper (Västerås->Uppsala->Stockholm) men hur gör ni med logi och packning? (Tips på billig logi i Uppsala?) Man vill ju ha med sig några fräscha kläder när man kommer fram. Har arrangörerna någon smart lösning eller ska man för

Jag klurar på Örebro - Linköping och Linköping - Nyköping. Det lutar åt den senare. Kan nog bara komma ifrån jobbet en dag efter semestern.

Andrew vi kan gå tillsammans och snacka med HR 🙂 Kanske ordna hämtning i Nyköping?

Tjenare,

Igna problem:

Er packning tar följebilen. Behöver man övernattning så skicka ett mail till Gary, gary@venacava.se, eftersom att han ska cykla alla dagar så organiserar han övernattningarna (som oftast löses genom att vi sover i cykelklubbarnas

Ah, missade FAQ länken på hemsidan.

La precis upp FAQ:n så det var inget du missat... 😀

Mats, jag börjar jobba på måndag igen. Slå mig en signal på 2635 så kan vi prata ihop oss. Borde gå att lösa transport från Nyköping på något sätt. Ska ut och rulla 6-7 mil nu för att få upp formen lite efter semestern, har inte blivit mycket cykel utan m

Kan man förvara sin cykel säkert någonstans när man undersöker staden?

D M, frågar du Andrew eller var det en fråga om loppet?

Loppet.

Ta med ett wire-lås i packningen. Det tar ingen större plats.
Jag har alltid ett sådant med till Motala och annorstädes.
Sen finns ju kontrollen och övernattningslokalen. Vi finns i närheten, tillsammans med någon följebil.
Möjligheterna är många.