Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 08:32Jo det håller jag med om, och det är det väl den allmänna uppfattningen som jag har förstått det.
Jo det håller jag med om, och det är det väl den allmänna uppfattningen som jag har förstått det.
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 15:16Baserat på min miltid från Göteborgsvarvets seedningslopp bör jag göra sub 1:35 på halvmaran enligt samtliga omvandlingstabeller jag har tittat på (McMillan, Jack D, studenternas, RW, marathon.se). Enligt Varvets omräkning till halvmaratid för seedning (m
Baserat på min miltid från Göteborgsvarvets seedningslopp bör jag göra sub 1:35 på halvmaran enligt samtliga omvandlingstabeller jag har tittat på (McMillan, Jack D, studenternas, RW, marathon.se). Enligt Varvets omräkning till halvmaratid för seedning (m
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 20:22Jag har sprungit rätt många millopp och rätt många Göteborgsvarvslopp och för mig är omvadlingen 2,30. Stämmer rätt bra alltså. Jag kollade på några med dina tider och då verkar 2:35 stämma bättre. Sedan kollade jag några jag känner som kör runt 1:50 i Gö
Jag har sprungit rätt många millopp och rätt många Göteborgsvarvslopp och för mig är omvadlingen 2,30. Stämmer rätt bra alltså. Jag kollade på några med dina tider och då verkar 2:35 stämma bättre. Sedan kollade jag några jag känner som kör runt 1:50 i Gö